Gemeente Rotterdam

Adviseur Onderhoud

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Jouw functie

Natuurlijk heb je als Adviseur Onderhoud Vastgoed kennis van onderhoud en alle ontwikkelingen op dit vakgebied. Je geeft advies op de aan jou toegewezen thema’s zoals bijvoorbeeld duurzaamheid, onderhouds- en kwaliteitsbeleid en beleid omtrent wet- en regelgeving. Je toetst de effectiviteit van nieuw beleid en stelt bij waar nodig. Je ontwikkelt voorstellen en adviseert de Coördinator Onderhoud voor verdere optimalisatie. Je volgt alle externe ontwikkelingen en veranderende wet- en regelgeving rondom jouw thema’s en je vertegenwoordigt de gemeente Rotterdam in externe netwerken en samenwerkingsverbanden.

Als Adviseur Vastgoedonderhoud voer je, in opdracht van de Coördinator Onderhoud, de volgende werkzaamheden uit:

Het opstellen, implementeren en actualiseren van het onderhoudsbeleid- en kwaliteitsbeleid.

Het opstellen, implementeren en actualiseren van beleidsnotities omtrent alle relevante wettelijke verplichtingen, waaronder:

brandveiligheid;

elektrische veiligheid (NEN 3140);

waterveiligheid (legionella);

asbest;

werken op hoogte.

Het voeren van regie op het beheer en de actualisatie van de meerjaren onderhoudsbegroting en jaarbegroting onderhoud op afdelingsniveau (inclusief opstellen managementrapportages).

Het jaarlijks actualiseren en verbeteren van de onderhoudsprocessen.

Het begeleiden van (Nationale en Europese) aanbestedingstrajecten ten aanzien projecten die voortvloeien uit beleidsnotities.

Het vervullen van de projectleidersrol in projecten die nodig zijn om te voldoen aan wet- en regelgeving.

Lever je financiële informatie aan en verzorg je rapportages in het kader van de planning & control cyclus op afdelingsniveau op het gebied van onderhoud (jaarschijf en meerjarig).

Jouw profiel

Je werkt voor de gemeente Rotterdam, dus met jouw proactieve en ondernemende instelling zit het wel goed. Bovendien weet je wat je kunt, dus je werkt zelfstandig. Door jouw systematische en accurate aanpak weet je verbeteringen te realiseren in het onderhouden van het gemeentelijke vastgoed. Maar ministens zo belangrijk is dat je over overtuigingskracht bezit en mensen weet mee te nemen en te activeren. Je houdt makkelijk overzicht en weet bij te sturen waar nodig.

 

De Eisen

  • U dient het Curriculum Vitae van de kandidaat te uploaden in deze vraag. Het CV dient ter verificatie van het in de inschrijving gestelde. Vormvereisten: - Volledige naam + voorletters kandidaat - Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum - Opleiding - Werkervaring - Specifieke kennis - Systeem kennis - Relevante nevenactiviteiten - Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald - in het Nederlands - maximaal 5 A4 enkelzijdig groot. U bevestigt het Curriculum Vitae van de kandidaat te hebben geüpload. Knock-out Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over een afgeronde wo-opleiding
  • Kennis en ervaring ten aanzien van projectmanagement, RSPW en procesverbeteringen is een pre Werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie met meer dan 250.000 inwoners Kennis en ervaring met het werken met Oracle en Planon is een pre Kennis van wet- en regelgeving (aanbestedingsrecht), het kunnen toepassen c.q. vertalen hiervan Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox