Kaag en Braassem

Adviseur Gegevensbeheer

Kaag en Braassem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Als Adviseur Gegevensbeheer vervul je een centrale rol binnen het domein van geodata en basisregistraties. Je coördineert en beheert diverse projecten, waarbij je de technische kant van gegevensbeheer combineert met een diepgaande kennis van basisregistraties zoals BAG, BRK-PB en BRO. Dit doe je in samenspraak met je naaste collega’s. Naast het bewaken van budgetten en aanbestedingen ben je de schakel tussen verschillende interne afdelingen en externe stakeholders. Je proactieve en gestructureerde aanpak zorgt ervoor dat projecten vlot verlopen, en je affiniteit met het vakgebied maakt je de go-to persoon voor gerelateerde vraagstukken.

Jouw kerntaken zijn:

  • Beheer en coördinatie van geodata en basisregistratieprojecten.
  • Aanspreekpunt zijn voor aanbestedingen en projectuitvoering.
  • Verantwoordelijkheid dragen voor budgetten en jaarlijkse begrotingen van gegevensbeheer.
  • Uitvoeren van wettelijke taken zoals BAG en betrokken zijn bij BRK-PB en BRO registraties.
  • Samenwerken met interne teams en externe partners zoals geodata leveranciers en het Kadaster.

Competenties

  • Communicatief vaardig
  • Organisatorisch sterk
  • Proactief
  • Detailgericht
  • Teamspeler

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in gegevensbeheer en/of projectcoördinatie
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie Vertex Objecten
  • Aantoonbare werkervaring met GIS-software en het Kadaster
  • Aantoonbare werkervaring als aanspreekpunt voor aanbesteding en uitvoering van projecten (maakt dit duidelijk aantoonbaar in cv)
  • Aantoonbare werkervaring met het beheer van budgetten voor gegevensbeheer
  • Aantoonbare werkervaring met BRK-PB en BRO
  • Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur (minimaal 1040 uur) kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox