Gemeente Amersfoort

Adviseur Facilitaire Dienstverlening

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

In deze functie ben je primair verantwoordelijk voor het opleveren van een aantal (raam)overeenkomsten. De nadruk van deze overeenkomsten ligt daarbij op kantoor- en thuiswerkplekken, verhuisdiensten en bedrijfshulpverlening. Naast deze inkooptaken kunnen ook de uiteindelijke implementatie na aanbesteding en een stuk contractmanagement van bestaande overeenkomsten onderdeel zijn van de opdracht. Ook kunnen facilitaire  projectmatige activiteiten onderdeel zijn van de opdracht. 

 

Kandidaatomschrijving

Je bent een facilitaire professional met ruime ervaring op het gebied van inkoop/aanbestedingen. Je bent niet alleen in staat om het aanbestedingsproces goed te kunnen begeleiden (van projectinitiatie tot aan gunning), maar bent minstens zo sterk op de inhoud: je zet de juiste mensen in je projectteam en stelt de juiste vragen waarmee je het PVE gaat vormgeven.
Je bent in staat om multidisciplinair te schakelen.

Interviewplanning

De interviews worden gepland op 15 en 16 maart 2021.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt aantoonbaar 3 jaar recente ervaring in het werken voor openbaar bestuur, bij voorkeur gemeentelijke overheid.
  • De kandidaat is per 22-3-21 24 uur per week beschikbaar.
  • Je hebt recentelijk meerdere vergelijkbare aanbestedingstrajecten succesvol afgerond. Toon dit aan met het CV.
  • De kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding Facility Management of gelijkwaardig. Toon dit aan met het CV.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Tijdens het interview zal worden getoetst op kennis en werkervaring die is opgedaan bij vergelijkbare opdrachten.
  • Ruime ervaring op het gebied van inkoop/aanbestedingen van facilitaire contracten. Toon dit aan met het CV.
  • De kandidaat is in het bezit van een NEVI-certificaat.
  • Naast inkoopskills ben je bekend met het FM-werkveld. De nadruk ligt hierbij op contractmanagement, projectmanagement en advies.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox