Gemeente Breda

Administratieve ondersteuning bedrijven AVS

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Administratieve ondersteuning team Bedrijven Afvalservice. | | Administratieve ondersteuning team Bedrijven Afvalservice. | | Team bedrijven van de afdeling Afvalservice heeft per direct behoefte aan tijdelijke administratieve ondersteuning.
| | Je bent het eerstelijns contact de Bedrijfsklanten van Afvalservice. Vragen en opmerkingen komen vooral per telefoon en per mail binnen.
Je beantwoord vragen door gebruik te maken van de gegevens die vastgelegd zijn in het klantsysteem CI WEB. Die beantwoording kan zowel mondeling als schriftelijk (mail) gebeuren.
Je bent in staat om, eventueel na ruggenspraak met de collega’s van het bedrijfsafvalteam, mutaties en correcties in het systeem te verwerken en waar nodig  terug te koppelen aan de klant. Naast contacten met klanten heb je ook veel contact met collega’s van andere teams binnen Afvalservice waar je zaken mee moet afstemmen.
| | Zie bij “wat”.
| | Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke communicatie.
Je bent gewend om met externe klanten om te gaan.
Je hebt aantoonbare ervaring met administratieve processen en bent in staat om verbanden te leggen en zelfstandig analyses uit te voeren.
Je kunt met geautomatiseerde systemen werken.
Je bent stressbestendig en kunt met weerstand en discussie omgaan.
Je werkt graag in een team kunt ook zelfstandig kunnen werken.
| | Opgave, tijdelijk voor minimaal drie maanden | | Afvalservice – team Bedrijfsafval | | Wil Faes | | Wil Faes | | | | Nemen van directe acties en beslissingen ten behoeve van het daadwerkelijk op te leveren eindresultaat (realiseren).
| | Administratief medewerker D | | 7 | | 36 | |

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uw kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring als zakelijk dienstverlener/administrateur.
  • Uw kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding in de richting van zakelijke dienstverlening/administratief. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.

De Wensen

  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat heeft ruime kennis van en ervaring in het werken met diverse digitale verwerkingssystemen Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring als zakelijk dienstverlener/administrateur.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - klantvriendelijk/klantbewust - nauwkeurig - zelfstandig Week 35 is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox