Gemeente Den Helder
max €87 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
01 juli 2025
31 januari 2026
Opdrachtomschrijving
Wil jij een betekenisvolle rol spelen in het leven van onze inwoners? Als backoffice medewerker burgerzaken zorg jij ervoor dat belangrijke levensgebeurtenissen – van geboorte en huwelijk tot naamswijziging en emigratie – zorgvuldig en correct worden vastgelegd. Klinkt dit als een uitdaging voor jou? Lees dan verder!
Wat ga je doenGeen dag is hetzelfde in deze veelzijdige functie. Je werkt met complexe vraagstukken binnen de Basisregistratie Personen (BRP) en de burgerlijke stand. Je behandelt o.a. geboorteaktes, naamswijzigingen en nationaliteitswijzigingen. Daarnaast duik je in wet- en regelgeving en krijg je te maken met internationaal recht.
Daarnaast houd jij je bezig met:
De interviews worden begin juni gehouden. Datum en tijd zullen in overleg gaan met de kandidaat
Hybride werken is in overleg mogelijk
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox