gemeente Midden-Delfland

Administratief medewerker wmo/jeugd

gemeente Midden-Delfland

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 180 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening, het Maatschappelijk team – WMO team. Dit team bestaat onder andere uit het maatschappelijk team die de zorg aan onze inwoners jonger dan 18 jaar en diens gezinsleden verzorgd.

Opdracht
Ben jij de senior administratief medewerker WMO/Jeugd? Dan zoeken wij jou. Als administratief medewerker bestaan je werkzaamheden uit  

  • Het verwerken van berichten van en naar zorgaanbieders;
  • Controleren van berichten en declaraties op juistheid en volledigheid;
  • Je werkt nauw samen met de consulenten WMO en Jeugd, de kwaliteitsmedewerkers en zorgaanbieders;
  • Werkinstructies opstellen of een bijdrage leveren aan werkprocessen en/of werkinstructies welke opgesteld worden door de kwaliteitsmedewerker.

Competenties
- Precies;         
- Flexibel inzetbaar;
- Team speler.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: minimaal Di – Do

De Eisen

  • 2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen de WMO/Jeugd administratie;
  • 3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Suite voor Sociaal Domein;
  • 4. Minimaal een afgeronde mbo4-opleiding.

De Wensen

  • 5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratie medewerker Wmo in de afgelopen 5 jaar
  • 6. Minimaal een afgeronde mbo4-opleiding in administratieve richting
  • 8. Per 5 januari 2026 beschikbaar voor 28 uur per week
  • 7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite voor Sociaal Domein, benoem waar dit is opgedaan

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
17 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox