gemeente Midden-Delfland

Administratief medewerker wmo/jeugd

gemeente Midden-Delfland

De opdrachtĀ­omschrijving

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 180 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening, het Maatschappelijk team – WMO team. Dit team bestaat onder andere uit het maatschappelijk team die de zorg aan onze inwoners jonger dan 18 jaar en diens gezinsleden verzorgd.

Opdracht
Ben jij de senior administratief medewerker WMO/Jeugd? Dan zoeken wij jou. Als administratief medewerker bestaan je werkzaamheden uit  

  • Het verwerken van berichten van en naar zorgaanbieders;
  • Controleren van berichten en declaraties op juistheid en volledigheid;
  • Je werkt nauw samen met de consulenten WMO en Jeugd, de kwaliteitsmedewerkers en zorgaanbieders;
  • Werkinstructies opstellen of een bijdrage leveren aan werkprocessen en/of werkinstructies welke opgesteld worden door de kwaliteitsmedewerker.

Competenties
- Precies;     
- Flexibel inzetbaar;
- Teamspeler.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7/8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: minimaal Di – Do.

De Eisen

  • De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 18 juni 2025, gelieve hier rekening mee te houden
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker Wmo;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite voor het Sociaal Domein (SSD).

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker binnen het Sociaal Domein binnen een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de (financiĆ«le) administratieve verwerking van de Wmo en Jeugdwet bij een gemeente, duidelijk weergeven in het cv;
  • Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in administratieve richting;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite voor het Sociaal Domein (SSD), benoem waar dit is opgedaan;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van werkinstructies, benoem waar deze werkervaring is opgedaan.
  • Uiterlijk per 1 juli 2025 beschikbaar voor 20 uur per week;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox