Stichting Albeda
geen max tarief
Zuid-Holland
Onbekend aantal uur per week
31 januari 2025
30 april 2025
Administratief medewerker Recruitment/HR
Als Administratief Medewerker binnen Recruitment ben je een onmisbare schakel in ons team. Je ondersteunt bij alle administratieve processen rondom het werven en aannemen van nieuwe medewerkers. Denk hierbij aan:
• Het beheren van de mailbox en het verwerken van sollicitaties in ons recruitmentsysteem.
• Het plannen en coördineren van gesprekken;
• Het opstellen en versturen van arbeids- en opdrachtbevestigingen;
• Het ondersteunen bij rapportages en het bewaken van deadlines;
• Het beheren en archiveren van documenten.
Wat breng je mee?
• Je beschikt over minimaal mbo werk en denk- niveau;
• Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie binnen HRM.
• Je bent organisatorisch sterk, werkt nauwkeurig en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
• Je hebt ervaring met administratieve systemen en Microsoft Office-programma’s;
• Je bent klantgericht, stressbestendig en weet je werk efficiënt te plannen;
• Je bent een enthousiaste teamspeler die ook zelfstandig goed uit de voeten kan
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox