Gemeente Stichtse Vecht

Administratief medewerker

Gemeente Stichtse Vecht

De opdracht­omschrijving

Betreft in hoofdzaak alle administratieve handelingen rondom het aanvragen van een vergunning. Te denken valt aan het:

  • Controleren, completeren en inboeken van vergunningsaanvragen
  • Afwikkelen, versturen en publiceren van verleende vergunningen

Belangrijke competenties en vaardigheden:

  • Kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden en systemen
  • Kunnen werken op deadlines
  • Oplossingsgericht
  • Nauwkeurig
  • Nederlandse taal en grammatica op orde
  • Collegiaal en dienstverlenend ingesteld

De Eisen

  • MBO+
  • Bewezen administratieve affiniteit en vaardigheid

De Wensen

  • Kunnen schakelen tussen verschillende werkzaamheden en systemen
  • Kunnen werken op deadlines
  • Oplossingsgericht
  • Nauwkeurig
  • Nederlandse taal en grammatica op orde
  • Collegiaal en dienstverlenend ingesteld

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox