Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
17 oktober 2022
30 april 2023
Passie voor financieel administratief vak?
Introductie
Breda is een grote gemeente waar op financieel administratief vlak veel gebeurt. Hier kun jij je als financieel administratief medewerker volledig uitleven. Dat betekent dat jij in deze functie samenwerkt met zo’n 45 tal collegae van de Financiële Administratie. Zo creëer jij samen met hen o.a. een volledige, tijdige en juiste financiële administratie van de gemeente Breda.
Wat ga je doen?
Samen met je team draag jij er zorg voor dat Gemeente Breda de cijfers op orde heeft. Dat betekent dat jij in deze functie echt kunt bijdragen aan de juiste cijfers en aan jouw ontwikkeling van je vakgebied. Je bent vraagbaak van de financiële administratie voor medewerkers van andere afdelingen en buiten de organisatie voor leveranciers. En nieuwe vormen van digitalisering? Bij ons krijg je alle ruimte om de toekomstige financiële processen hiermee verder te verbeteren. Concreet houd jij je bezig met het:
Als financieel administratief medewerker bij onze gemeente onderhoud jij contact met betrokken partijen rondom alles wat te maken heeft met financiën. Kortom: jij zorgt dat we samen tot betrouwbare financiële cijfers komen die leiden tot een juiste financiële administratie. Nu en in de toekomst.
We zoeken jou!
We zoeken jou!
Elke dag leren. Dat is voor jou vanzelfsprekend. Want jouw vakgebied blijft in beweging en jij houdt de wet- en regelgeving en andere ontwikkelingen maar al te graag bij. Je cijfers zijn op orde en je weet deze te vertalen voor collega’s die er niet zoveel verstand van hebben als jij. Je legt makkelijk contact met diverse onderdelen binnen de organisatie. Zo ontdek jij waar we onze werkzaamheden en processen kunnen verbeteren. En je deinst er niet voor terug dit ook op te pakken. Je inspireert collega’s om mee te doen. Bovendien draag jij met jouw interesse in nieuwe vormen van digitalisering bij aan de doorontwikkeling van onze hele afdeling. Daarnaast heb je:
Wie zijn wij?
Jij komt onze Financiële Administratie versterken. Samen met 43 vakspecialisten werk je aan een financieel sterk Breda. Dit doen we hybride (thuis en op kantoor) met een goede balans tussen werk en privé. Je hebt twee teamleiders en alle ondersteuning om je persoonlijk te ontwikkelen. Dat vinden we belangrijk. En je inwerkperiode? Die organiseren we natuurlijk op kantoor, niet digitaal. Zo zorgen wij dat jij goed bij ons kunt landen.
Lees meer over de Gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox