Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
max €55 per uur
Noord-Brabant
36 uur per week
05 september 2022
28 februari 2023
Je voelt je als een vis in het water in een ondersteunende rol. Je haalt je voldoening uit het ondersteunen van collega’s, houdt van het werken onder druk en bent een pietje precies. Je werkt graag zelfstandig en gaat met een voldaan gevoel naar huis als je alle werkzaamheden weer op tijd uit hebt gevoerd. Je vindt het leuk om veel verschillende procedures uit te voeren en na te denken over hoe dingen beter kunnen. Je denkt oplossingsgericht en vindt het een ‘sport’ om de administratie naar een hoger plan te tillen.
Wat ga je doen?
Je beheert een administratie ter ondersteuning van de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving. Je registreert verleende vergunningen en/of meldingen, draagt zorg voor officiële publicaties, bewaakt termijnen en verzorgt de administratieve afhandeling van procedures. Je registreert documenten ten behoeve van toezicht en handhaving en verzorgt de administratieve afhandeling ervan. Daarnaast ben je bereid om ook secretariële werkzaamheden uit te voeren.
De ideale collega
Parttime is bespreekbaar.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox