Avri

Administrateur

Avri

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving:

De administrateur maakt onderdeel uit van het team Financien. Onder het team Financiën vallen de werkzaamheden van planning en control, de financiële administratie, verzekeringen en belastingen en het verzorgen van de financiële administratie.

Dit is wat je gaat doen

  • Je voert werkzaamheden uit voor zowel Avri (met name afvalbeheer) als de bv’s die als werkmaatschappijen aan Avri verbonden zijn.
  • Opstellen van de jaarrekening
  • Werkzaamheden in het kader van de interim- en jaarrekeningcontrole
  • Maandafsluitingen
  • Financiële projectbewaking
  • Opstellen bestuursvoorstellen
  • Houden van budgetgesprekken en budgetbewaking
  • Op orde hebben en houden van het grootboek.
  • Controle op de uitvoering van financiële mutaties.
  • Overige werkzaamheden zoals verzekeringen, investeringsplanning, grootboekadministratie, IV3 en SISA rapportage.


Verantwoordelijkheden

Stijl van werken

Je pakt zaken snel op, toont initiatief, overziet processen en legt verbanden. Je bent iemand die sociaal, resultaatgericht en analytisch sterk te werk gaat en goed onderbouwd kan adviseren. Je hebt plezier in het bijhouden van de nodige vakkennis.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Afgeronde opleiding op financieel/administratief gebied op minimaal HBO-niveau of aantoonbare gelijkwaardige opleiding/werkervaring.
  • Affiniteit met financiĆ«le administraties. Kennis van wet- en regelgeving (BBV, BTW, IV3). Handig met software als Exact en goede vaardigheid met Excel. Ervaring binnen een gemeentelijke of vergelijkbare organisatie
  • De kandidaat is inzetbaar voor 32 uur per week tot 1 april 2022. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Kennis en ervaring met jaarrekeningen, budgetbeheer en financiĆ«le administraties
 U heeft 5 jaar ervaring opgedaan (10 punten).
 U heeft 3 tot 5 jaar ervaring opgedaan (6 punten).
 U heeft 2 jaar ervaring opgedaan (4 punten).
  • Ervaring binnen een gemeentelijke of vergelijkbare organisatie
 U heeft meer dan 5 jaar ervaring (10 punten). 
 U heeft tussen de 3 en 5 jaar ervaring (6 punten). 
 U heeft 2 jaar ervaring (4 punten).
  • Ervaring als administrateur of financieel adviseur 20%
 U heeft meer dan 5 jaar ervaring (10 punten). 
 U heeft tussen de 3 en 5 jaar ervaring (6 punten). 
 U heeft 2 jaar ervaring (4 punten).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox