gemeente Utrecht
max €80 per uur
Utrecht
36 uur per week
15 februari 2021
15 februari 2022
DomstadIT ontwikkelt, levert, installeert en beheert alles wat nodig is voor de automatisering, de digitalisering en
het digitaal werken van de gemeentelijke organisatie. We zorgen voor een stabiele en optimaal beschikbare ICT
infrastructuur. We werken aan kantoorautomatisering, telefonie, organiseren hosting, dataopslag en virtualisatie. We
voeren selfservice in en we automatiseren en standaardiseren waar mogelijk beheertaken. Bij dit alles zoeken we
naar vernieuwende en besparende werkwijzen en producten. Zo dragen wij ons steentje bij aan een goede
bedrijfsvoering.
Hier zijn we trots op
Wij willen vooroplopen in innovatie. De voorzieningen Hosting, Connectivity en Werkplek zullen snel grote sprongen
maken op gebied van cloud computing, waaronder de introductie van Docker Containers, Netwerkvirtualisatie en
cloud desktop. Wij zijn klantgericht en gemotiveerd om de beste IT te leveren aan onze organisatie en daarmee aan
onze stad. Wij gaan respectvol met elkaar om en staan samen voor de diensten die wij als team leveren.
Onze plek in de organisatie
Domstad IT is medio 2019 ontstaan na de samenvoeging van de I&A afdelingen Informatie Voorzieningen en
Automatisering. De afdeling werkt zoveel mogelijk volgens een Demand-Supply structuur en is Agile opgezet. De
inhoudelijk teams zijn gebundeld in voorzieningen.
Je komt te werken in de voorziening Hosting, binnen het team Databases en Linux
Profiel / dit breng je mee
Aantoonbaar werk- en denkniveau op HBO-niveau. Beargumenteer waarom de kandidaat voldoet aan deze eis
Diepgaande kennis van ICT-infrastructuur, in het bijzonder Windows 2016 en 2019 en Netapp.
Kennis van testen en –procedures (TMAP-infrastructuur)
Kennis van ICT-beheer en service management (ITIL of USM)
Ervaring in het werken in een Agile organisatie
In staat om het Agile gedachtengoed en Agile werkwijze uit te dragen in een beheer organisatie
In staat om in een zelfsturend team te functioneren
Analytisch vaardig en oplossing gericht
Goede mondelingen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
Communicatief vaardig, vasthouden en tactisch
Competenties
In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en
betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe
(financiële) planning en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden
- hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis verder ontwikkelen.
DomstadIT hanteert de kernwaarden (open, wendbaar, scherp en betrouwbaar) en de U-Factor (onafhankelijk van
tijd, plaats en apparaat kunnen werken, verdergaande digitalisering van werkprocessen, ketenvorming en
veranderende dienstverlening van de gemeente). Deze kernwaarden zijn het uitgangspunt om te komen tot de
gewenste cultuur binnen IB Automatisering.
DomstadIT verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie, werken in het belang van
het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis m.b.t.
de specialisatie actueel houden. Van alle medewerkers wordt inzet gevraagd buiten kantoortijden, omdat de ICT
dienstverlening 7x24 uur per week geleverd wordt. Groot onderhoud wordt bij voorkeur gepland in het weekend,
zodat gebruikers hierdoor zo min mogelijk worden gehinderd
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox