Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
01 mei 2021
31 december 2021
Trafficer / Floormanager KCC Het Klant Contact Centrum (KCC) spitst zich toe op het telefonisch en digitaal afhandelen van vragen en verzoeken van burgers en bedrijven over de producten en diensten van de gemeente Breda. Klanten hebben met de medewerkers van het KCC het eerste contact met de gemeente. De medewerkers vormen dan ook hét gezicht en de stem van de gemeente Breda. Het KCC handelt 80% van de (aan)vragen zelfstandig af. Gemiddeld heeft het Klant Contact Centrum ruim 1000 klantcontacten per dag. De afdeling is volop in ontwikkeling om de dienstverlening verder te professionaliseren. Voor het KCC zoeken wij een trafficer / floormanager met Work Force Management (WFM) ervaring die het uitdagend vindt om deze veranderingen mee vorm te geven. Breda is met bijna 185.000 inwoners (2020) de negende stad van Nederland. Dagelijks spannen circa 1600 ambtenaren zich in voor Topdienstverlening en voor de ontwikkeling en het beheer van de stad. De Gemeente Breda heeft klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en samenwerken hoog in het vaandel staan. De afdeling Publiekszaken, onderdeel van de directie Bedrijfsvoering en Dienstverlening, is het gezicht van de gemeente Breda en staat in directe verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Medewerkers zorgen ervoor dat zij zich welkom en geholpen voelen. De afdeling levert topdienstverlening via de balie en via het KCC. Overzicht bewaren, vooruit denken en snel schakelen: daar ligt jouw talent! Als trafficer / floormanager ben jij de onmisbare schakel tussen de klant, de medewerkers, teamcoaches, planning en het management van het KCC. Jij weet hoeveel werk er op ons af komt, zorgt voor het nakomen van het gemaakte rooster en stuurt bij waar nodig. Daarnaast breng je advies uit over op- en afschaling van personeel, doet verbetervoorstellen aangaande de planning richting planner en management en deel je zowel kwalitatieve als kwantitatieve input met de Teamcoaches als input voor de coaching van medewerkers. Tot slot zorg je er voor dat (inhoudelijke) vragen van collega’s voorzien worden van een reactie zodat zij onze klant zo optimaal mogelijk kunnen bedienen. Als trafficer / floormanager ga je aan de slag met het monitoren van het aanbod van de klantcontacten, maar ook met het monitoren van de inzet van de medewerkers op basis van hun rooster. Hierbij is het van belang dat je zicht hebt op hoe je het rooster optimaal in kan zetten om de beste bereikbaarheid voor de gemeente Breda te garanderen. Een goed analysitsch vermogen is dus gewenst. Je analyseert namelijk voortdurend of er acties ondernomen moeten worden om onze berikbaarheid zo optimaal mogelijk te houden. Je deelt daarom jouw bevindingen met de Teamcoaches (input t.b.v. coaching medewerkers), planner en management van het KCC (input WFM). Je bent daarnaast de sparringpartner en het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het KCC. Je hebt talent om collega’s aan te spreken op een opbouwende manier, zodat het niveau van de dienstverlening wordt verhoogd. Je communiceert handig en gebruikt daarbij je humor en creativiteit, je geeft makkelijk feedback. Je toont eigenaarschap, bent flexibel en ondernemend. We zoeken een teamplayer met kennis van Work Force Management. Je hebt natuurlijk overwicht, bent oplossingsgericht, stelt prioriteiten en houdt daarbij het overzicht. Je werkt graag in een dynamische omgeving en houdt het hoofd koel. Je bent vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je komt met voorstellen ter verbetering van de efficiency en effectiviteit van de dienstverlening. Je denkt vanuit het perspectief van de klant. Deze ervaart een topdienstverlening door medewerkers die hun werk met plezier invulling geven. Overige eisen:
|
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox