Gemeente Horst aan de Maas
max €130 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
26 juli 2021
31 december 2021
Het gaat om een tijdelijke oplossing voor de aansturing van team Omgeving door het toevoegen van een interim management rol voor het onderdeel apv/evenementen, toezicht en handhaving (GR Venray) en de RUD-Limburg-Noord.
Toelichting:
Als gevolg van uiteenlopende omstandigheden staat de aansturing en control, alsmede de menskant binnen team Omgeving onder druk.
Dit voorstel voorziet in een oplossing hiervoor.
Bij deze druk spelen de navolgende zaken, naast de reguliere aansturing van APV/evenementen, toezicht en handhaving, een rol:
De combinatie van deze zaken bij één teamhoofd is niet werkbaar / verantwoord. Vooralsnog wordt daarbij uitgegaan van een tijdelijke oplossing. Wanneer de ontmanteling van de GR doorzet, betekent dat ook lokaal de toezicht en handhavingsorganisatie moet worden opgezet en ingericht. Ook dat vraagt tijd. Gelet op deze omvang van deze toezicht en handhavingsuren (ca. 7 fte) is daarbij ook een reële optie om na te denken over een apart team/onderdeel toezicht en handhaving, in combinatie met veiligheid. De nieuwe persoon kan dan ook fungeren als kwartiermaker voor dit nieuwe organisatie-onderdeel. Deze inzet vraagt om een persoon met (meer) kennis van het VTH-werkveld.
Streven is om zoveel als mogelijk de operationele/leidinggevende zaken met betrekking tot deze teamonderdelen bij deze nieuwe seniorachtige rol/kwartiermaker te leggen.
Gewenst effecten/resultaten:
· Balans bij team en teamhoofd
· Inbreng van capaciteit binnen de RUD Limburg-Noord
· Zicht op toekomstige invulling TH
De manager die wij zoeken voor deze opdracht is een mensgerichte manager met ervaring in procesverbetering binnen het ruimtelijk domein. Bij voorkeur binnen een VTH setting. Heeft een afgeronde Hbo opleiding, heeft kennis van de processen binnen het ruimtelijk domein, heeft ervaring van het coachen van medewerkers en heeft ervaring met procesoptimalisatie.
Gemeente Horst aan de Maas nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 19 juli en/of dinsdag 20 juli 2021. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.
Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Horst aan de Maas op te nemen.
Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox