Gemeente Zeist

Technisch beheerder

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 65.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

De afdeling Vastgoed werkt met een enthousiast team van zo’n 14 medewerkers en een aantal externe partners aan het maatschappelijk vastgoedmanagement in de gemeente Zeist. We kijken innovatief naar onze opgaven en doorbreken waar nodig bestaande patronen. Binnen het team vastgoed zijn we verantwoordelijk voor  divers maatschappelijk vastgoed, zoals sport, sociaal domein, cultuur, eigen huisvesting, wonen, onderwijs, en erfgoed. We verbinden vanuit de eigenaarsrol en hebben oog voor het presteren van het vastgoed op verschillende aspecten. We benutten kansen en haken aan bij nieuwe ontwikkelingen. We sturen op de optimale inzet van het vastgoedmiddel voor de gemeentelijke beleidsvelden. Eigenaarschap, technische instandhouding, juridische taken, verduurzaming, prestatiesturing en vastgoed administratie zijn daarin onze belangrijkste kerntaken.

Opdracht
Als technisch beheerder ben je verantwoordelijk voor de technische instandhouding van (een deel van) de gemeentelijke gebouwen en werk je nauw samen met andere techneuten, portefeuillebeheerders, juristen, ondersteuners en projectleiders. Je werk bestaat uit het technisch beheer van de verschillende gebouwen. Centraal staat de instandhouding van het vastgoed door het plannen en bijstellen van meerjarig onderhoud, inkoop, uitvoering, toezicht en oplevering van werkzaamheden. Vanuit je rol adviseer je mogelijk ook over verbouwingen, verduurzaming, gebouwprestaties, de financiële cyclus en  doorontwikkeling van de afdeling. Je zal in deze rol samenwerken met een aantal andere technisch beheerders.

OpdrachtIn de wereld van mobiliteit volgen innovaties elkaar snel op. Het aantal verkeersdeelnemers neemt toe in aantal en verscheidenheid en de beschikbare ruimte wordt kleiner. Dat maakt bereikbaarheid en verkeersveiligheid een uitdagende opgave, zeker gecombineerd met duurzaamheid. Naast verkeerskundige maatregelen, speelt het gedrag van verkeersdeelnemers een steeds grotere rol.  Dat vraagt een andere manier van kijken. Kom jij ons hierbij helpen?

Specifieke doelstellingen

  • Planmatig onderhoud plannen en uitvoeren
  • Inkoop toezicht en oplevering van werkzaamheden
  • Actualiseren onderhoudsplannen
  • Technisch aanspreekpunt

Wie ben je?

  • Je hebt kennis en ervaring op gebied van technisch beheerder, bent bekend met het werken met onderhoudsplannen en het inkopen en aansturen van onderhoudswerkzaamheden;
  • bij voorkeur heb je ervaring op gebied van maatschappelijk of gemeentelijk vastgoed, maar een frisdenker is ook welkom;
  • je hebt HBO werk- en denk niveau, een relevante technische opleiding op gebied van vastgoed, bouwkunde of e-installatietechniek en aanvullende relevante trainingen;
  • als persoon wil je graag kwaliteit leveren, ben je een doorpakker en kun je prima samenwerken in zowel het eigen team als daarbuiten. Je hebt voldoende communicatieve vaardigheden,
  • Je bent zelfstandig inzetbaar en durft verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent zowel resultaatgericht als flexibel ingesteld.

 

Competenties

  • Klantgerichtheid
  • Resultaatgerichtheid
  • Vernieuwend denken en handelen
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Omgevingsbewustzijn

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op gebied van bouwkunde, installatietechniek of technisch beheer op minimaal mbo niveau
  • Aantoonbare werkervaring met procesaansturing op get gebied van technisch beheer
  • Beschikbaar per uiterlijk 11 oktober 2021

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau (15 pt)
  • Aantoonbare werkervaring op gebied van gemeentelijk en/of maatschappelijk vastgoed (35 pt)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als technisch beheerder (35 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox