
Gemeente Moerdijk
max €120 per uur
Noord-Brabant
32 uur per week
01 december 2025
01 juni 2026
Gemeente Moerdijk is tot 1 juni 2026 op zoek naar een:
Interim teammanager (32 tot 36 uur per week) KCC
deze opdracht is niet geschikt voor een ZZP-er
Je geeft tijdelijk leiding aan de clusters publiekzaken en burgerzaken. Je zorgt dat de dagelijkse dienstverlening aan inwoners soepel verloopt en dat het team goed kan functioneren.
Jij bent de vraagbaak voor het team. Samen met de coördinator zorg je voor de juiste capaciteitsplanning, werkverdeling en bezetting. Naast de dagelijkse organisatorische kant werk je samen aan het verbeteren van de werkprocessen en zie je kansen voor verbetering.
Jij bent de coach voor medewerkers van KCC, brengt de clusters burgerzaken en publiekszaken dichter bij elkaar en weet wat er nodig is om flow erin te krijgen. Je ondersteunt je collega’s bij hun ontwikkeling. Je geeft ruimte aan initiatief, samenwerking en vakmanschap.
De clusters publiekszaken en burgerzaken zijn divers opgebouwd, van net ingestapte tot zeer ervaren collega’s, van uitvoerend tot beleidsmatig. We zoeken hiervoor een ervaren interim teammanager die de KCC materie goed kent, snel kan instappen, sturing kan geven en knopen kan doorhakken.
De organisatie van Moerdijk is verdeeld in drie domeinen: Mens en Maatschappij, Ondernemen en Leefomgeving en Interne Dienstverlening. Het KCC team maakt onderdeel uit van het domein Mens en Maatschappij.
Wat we zoeken voor de interim-periode?
Wat vragen we van je?
Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op donderdag 27 november. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox