gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Teamleider publieksdiensten

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

De opdracht­omschrijving

Team Publieksdiensten bestaat uit zo'n 45 medewerkers. Zij zijn werkzaam op diverse terreinen, waaronder het KCC, advies dienstverlening, Burgerzaken, Sociaal Domein, Ruimtelijke Ontwikkeling en Duurzaamheid. Binnen het team dragen een aantal senior medewerkers zorg voor een belangrijk deel van de werkverdeling en dagelijkse afstemmingszaken.  

Ter vervanging van de huidige teamleider zijn wij op zoek naar een tijdelijke teamleider.

Wij zoeken een ervaren (team)leider met verandervaardigheden en een flexibele stijl van leidinggeven.

Je staat dicht bij de medewerkers, werkt vanuit waarderend leiderschap en bent een coach voor de teamleden.

De functie Teamleider Publieksdiensten is in ons functieboek opgenomen in schaal 12.


Verantwoordelijkheden

Wij zijn zoek naar een teamleider die samen met ons de uitdaging van het ontvlechten en opbouwen aan wil gaan. In de basis kom je terecht in een situatie waarin de winkel openblijft én we tegelijkertijd stevig aan het verbouwen zijn. Dit betekent dat je er als teamleider zorg voor draagt dat de dagelijkse dienstverlening zoveel mogelijk doorgaat (en dat je inschat wat daarin wel en niet haalbaar is), maar ook dat je de mensen om je heen ondersteunt en faciliteert in deze grote verandering. Dit geldt uiteraard voor je eigen team, maar bijvoorbeeld ook voor je politieke opdrachtgevers en andere stakeholders in dit proces. 


De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op 11 juli in het gemeentehuis te Burgum. We vragen je hier rekening mee te houden.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In het cv dient een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en het aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
  • U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina’s A4 toe.
  • Minimaal 3 jaar relevante en recente (< 5 jaar) werkervaring in een leidinggevende rol
  • Minimaal HBO+ werk- en denkniveau (blijkt uit werkervaring)
  • In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op 11 juli in het gemeentehuis te Burgum. We vragen je hier rekening mee te houden.

De Wensen

  • De kandidaat heeft kennis van en ruime ervaring met organisatieverandering en -ontwikkeling.
  • De mate van ervaring met leidinggeven in (politiek) bestuurlijke context.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox