Gemeente Pijnacker Nootdorp
geen max tarief
Zuid-Holland
16 uur per week
24 maart 2023
24 juni 2023
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Over de afdeling
De afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer (RBG) is een integrale publieksafdeling die veel data verzamelt en beheert om haar diensten te verlenen aan interne en externe klanten. Deze diensten zijn omgeven door wettelijke regelingen, zoals bijvoorbeeld bij het verlenen van bouwvergunningen, het opstellen van bestemmingsplannen, het heffen en innen van lokale belastingen, het maken van kaarten, het uitvoeren van de burgerlijke stand en het bijhouden van verschillende (basis)registraties. Informatie (data en kennis) is dus het kernproduct in de dienstverlening van de afdeling. Werkend vanuit de centrale waarden klantgerichtheid, betrouwbaarheid en continue verbeteren en vernieuwen geven de teams van RBG invulling aan hun diensten. Bij de afdeling RBG werken 50 medewerkers verdeeld over team Ruimte, team Gegevensbeheer en Belastingen, het stafteam en het Managementteam.
Over team Gegevensbeheer en Belastingen
Het team Gegevensbeheer en Belastingen bestaat uit 21 professionals, die verantwoordelijk zijn voor het beheer van de gemeentelijke basisregistraties BRP, BAG, BGT, BRO en WOZ, voor de GEO-informatie, het functioneel applicatiebeheer en de heffing en invordering van de OZB/Belastingen. Ook de organisatie van de verkiezingen en het uitvoeren van de burgerlijke stand en naturalisaties zijn bij dit team ondergebracht.
Opdracht
Wij zoeken een teamleider a.i. ter ondersteuning van de vaste teamleider, die door omstandigheden beperkt inzetbaar is. De teamleider a.i. houdt zich bezig met dagelijkse werkzaamheden ten behoeve van het team, zoals
Periodiek vindt afstemming met de vaste teamleider en/of het afdelingshoofd plaats, zodat de koers niet teveel gaat afwijken van wat het team gewend is.
Competenties
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox