Gemeente Culemborg

Teamleider

Gemeente Culemborg

De opdracht­omschrijving

Culemborg is een mooie, historische en vitale stad met bijna 30.000 inwoners. Bij deze vitale stad hoort een soortgelijke gemeentelijke organisatie. We zoeken met elkaar naar nieuwe wegen in omgang met burgers, met onze partners. Communicatie en participatie zijn daarbij onze kernbegrippen. We staan voor een integere, professionele advisering en uitvoering. Vanuit de bestuurlijke visie werken we aan de ontwikkeling van de stad. Samen met de Culemborgse burgers, bedrijven en maatschappelijke organisaties nemen we de verantwoordelijkheid voor de woon-, leef- en werkomgeving gericht op het realiseren van een aantrekkelijke en veilige stad, waar iedereen graag woont, werkt en recreëert.

TEAMLEIDER Burgerzaken, Klantcontact en ondersteuning (32-36 uur per week),

In verband met het vertrek van de teamleider, zoeken we een tijdelijk teamleider die zorgdraagt voor de medewerkers van de teams en de lijnen uitzet voor de doorontwikkeling op het gebied van  burgerzaken en dienstverlening. Hierbij vragen we van de teamleider de meeste inzet/focus op het team burgerzaken. Enerzijds omdat er binnen dit team momenteel sprake van een hoog ziekteverzuim en dit wordt opgelost met inhuur, anderzijds omdat er binnenkort een advies wordt gegeven door een externe over hoe team burgerzaken zich verder kan ontwikkelen in o.a. de digitalisering van de dienstverlening. Gezien de opgave die er inhoudelijk en managerial ligt is ervaring met burgerzaken / kennis van burgerzaken een pré. Naast het managen van het team de komende tijd, vragen wij de teamleider om met het advies wat wordt voorbereid, ook met een voorstel voor het team te komen om de doorontwikkeling mogelijk te maken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar ervaring bij gemeenten
  • Minimaal 5 jaar ervaring met leidinggeven
  • Ervaring met Burgerzaken
  • visie op doorontwikkeling burgerzaken en digitalisering van dienstverlening. Dit wordt getoetst tijdens het solliciatiegesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox