RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Team assistent / archiefmedewerker

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie!  De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de  professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Opdracht

  • uitgaande brieven (postkamer);
  • scannen van de dagelijkse inkomende post (postkamer);
  • groene inkomstenformulieren scannen (archief);
  • snelbalie bijhouden (archief);
  • semi-statische dossiers (uit paternosten kasten) in systeem en in dozen verwerken.

 

Competenties

  • Nauwkeurigheid
  • Integriteit
  • Stressbestendig
  • Communicatief vaardig
  • Klantgericht
  • Flexibiliteit
  • Teamspeler

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat is minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Geschreven motivatie door de kandidaat zelf

De Wensen

  • Beschikbaar per 1 september 2020 (25 pt)
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Microsoft kantoorapplicaties zoals Word, Outlook en Excel (20 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met administratieve werkzaamheden, digitale archivering en / of postregistratie (20 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met een document management systeem / zaaksysteem (15 pt)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox