Gemeente Pijnacker Nootdorp
max €140 per uur
Zuid-Holland
8 uur per week
27 november 2024
27 november 2025
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams Personeel & Organisatie (P&O), Control, Inkoop en Juridische zaken (CIJ), Financiën, Automatisering, KCC en Facilitair. De afdeling zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van bovenstaande deelgebieden. De vacature valt onder het team Informatiebeheer.
Opdracht
Binnen het team IB is behoefte aan ondersteuning nodig op het beheer en onderhoud van het zaaksysteem.
- Je voert beheerwerkzaamheden uit op het zaaksysteem Onegov dat draait op het Microsoft Dynamics 365 platform;
- Je ondersteunt de applicatiebeheerders bij de implementatie van nieuwe functionaliteiten binnen het zaaksysteem;
- Je richt nieuwe zaaktypen in of past deze aan op basis van een aangeleverd functioneel ontwerp;
- Je ondersteunt bij het inrichten en beheren van koppelvlakken tussen het zaaksysteem en andere applicaties;
- Je adviseert de applicatiebeheerders bij het inrichten en beheren van het zaaksysteem.
Competenties
- Servicegerichtheid;
- Flexibiliteit;
- Resultaatgerichtheid;
- Accuratesse.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Woensdag.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 3 december 2024 vanaf 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox