Centraal Orgaan opvang asielzoekers

Systeembeheerder / portofonie

Centraal Orgaan opvang asielzoekers

De opdracht­omschrijving

FUNCTIE OMSCHRIJVING:


We zijn vanwege de uitbreiding van onze capaciteit zijn wij op zoek naar een flexibele werkplekbeheerder . Het gaat om reguliere werkplekbeheer taken zoals het inrichten van werkplekken op (nieuwe) locaties, gebruikers ondersteuning ,uitleveren van ICT middelen en het tweedelijns oplossen van calls. Tevens zal medewerker, indien nodig, een rol krijgen in het beheren van een ICT sub magazijn in Budel. De nieuwe medewerker wordt opgenomen in een landelijk team dat veelal regionaal werkt. Kandidaten dienen te beschikken over eigen vervoer. De medewerker moet sociaal vaardig zijn, zowel in teamverband als zelfstandig goed kunnen functioneren, ervaring en plezier hebben in gebruikersondersteuning en de benodigde administratie zorgvuldig kunnen bijhouden in onze database (clientele). Gezien de locaties (1 hier van is AZC Budel) waar we de meeste werkzaamheden verwachten gaarne kandidaten uit de regio zuid oost Brabant /Noord Limburg.


• MBO 4 werk/denk niveau;
• Kandidaat moet in bezit zijn van Eigen Vervoer + Rijbewijs; Auto minimaal Cat. B.
• 36 uur per week waarbij 4x9 mogelijk is
• Kandidaat moet snel inzetbaar zijn (er is een korte inwerkperiode) Daarnaast zal de werkplekbeheerder gaan meedraaien in het schema van de bereikbaarheidsdiensten. Gemiddeld draait een werkplekbeheerder 1x per 8 weken 1 week bereikbaarheidsdienst. ma-vrij van 17:00 t/m 22.00, en za-zo van 08:00 t/m 22:00

De Eisen

  • Kandidaten dienen te beschikken over eigen vervoer.
  • Ervaring en plezier hebben in gebruikersondersteuning en de benodigde administratie zorgvuldig kunnen bijhouden in onze database (clientele).
  • Kandidaat moet in bezit zijn van Eigen Vervoer + Rijbewijs; Auto minimaal Cat. B.
  • Kandidaat moet snel inzetbaar zijn (er is een korte inwerkperiode).
  • Kandidaten uit de regio zuid oost Brabant /Noord Limburg.
  • Het gaat om reguliere werkplekbeheer taken zoals het inrichten van werkplekken op (nieuwe) locaties, gebruikers ondersteuning, uitleveren van ICT middelen en het tweedelijns oplossen van calls.
  • We zijn vanwege de uitbreiding van onze capaciteit zijn wij op zoek naar een flexibele werkplekbeheerder.
  • Tevens zal medewerker, indien nodig, een rol krijgen in het beheren van een ICT sub magazijn in Budel.
  • De nieuwe medewerker wordt opgenomen in een landelijk team dat veelal regionaal werkt.
  • De medewerker moet sociaal vaardig zijn, zowel in teamverband als zelfstandig goed kunnen functioneren.
  • MBO 4 werk/denk niveau.
  • De werkplekbeheerder moet gaan meedraaien in het schema van de bereikbaarheidsdiensten. Gemiddeld draait een werkplekbeheerder 1x per 8 weken 1 week bereikbaarheidsdienst. ma-vrij van 17:00 t/m 22.00, en za-zo van 08:00 t/m 22:00.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
04 december 2025 om 11:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox