Gemeente Amstelveen
max €85 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
14 februari 2022
13 februari 2023
Opdrachtomschrijving
Het team Infrastructuur & Servicedesk is onderdeel van de afdeling A&I van de gemeente Amstelveen en verzorgt het netwerk-, systeembeheer en support. De Servicedesk levert eerstelijns ondersteuning aan gebruikers en adviseert en begeleidt gebruikers op het gebied van ICT.
In deze functie is geen dag hetzelfde. Het ene moment werk je aan regulier beheer en incidenten of aan vernieuwing van de infrastructuur. Op het andere moment werk je aan de informatiebeveiliging en los je problemen op. Daarnaast ben je veelvuldig betrokken bij verschillende innovatieve projecten binnen de organisatie en wil jij je vastbijten in security om te zorgen dat we in een veilige en flexibele ICT omgeving kunnen blijven werken.
Je houdt je bezig met installaties, troubleshooting, onderhoud en Windows updates. Je bent zelfstandig en proactief ingesteld omdat je de contactpersoon bent met de leveranciers en onze klanten. Daarnaast werk je mee aan IT gerelateerde projecten. Je monitort op beschikbaarheid, stabiliteit en beveiliging van de ICT omgeving. Jouw werk bestaat uit het leren beheren van de virtuele servers, werkplekken en fysieke clients (Windows, VMware en Citrix), de storageomgeving (EMC). Je informeert de Servicedesk over de voortgang en gekozen oplossing. Je inbreng wordt gewaardeerd en zo breng je met jouw input de organisatie weer een stap verder. Je bent het aanspreekpunt voor 2e lijns en 3e lijns meldingen die binnen komen via de Servicedesk. Je verzorgt de oplossing, mogelijk in samenwerking met je collega's en/of de betrokken leverancier en zorgt voor een goede afhandeling en vastleggen van de oplossing. Je maakt analyses van storingen en je signaleert knelpunten. Van daaruit draag je duurzame oplossingen en verbetervoorstellen aan.
Het betreft een tijdelijke opdracht vanwege piekwerkzaamheden bij de doorontwikkeling van de afdeling. De opdracht is voor 12 maanden er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
BYOD
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist.
Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op woensdag 9 februari 2022. De gesprekken zullen fysiek (raadhuis) plaatsvinden. Wij verwachten dat de kandidaat beschikbaar is op dit moment.
32 uur per week is bespreekbaar, minder uur niet.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox