Gemeente Amstelveen

Sr. Adviseur informatiebeheer (projecten)

Gemeente Amstelveen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Sr. Adviseur informatiebeheer met het (begeleiden van) opzetten van praktisch uitvoerbare kwaliteitssystemen voor informatiebeheer bij minimaal 2 overheidsorganisaties in de afgelopen 3 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht)
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Sr. Adviseur informatiebeheer met advies geven en begeleiden van het vormgeven van praktisch werkbare ordeningsstructuren voor informatiebeheer bij minimaal twee overheidsorganisaties in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht)
  • BYOD Kandidaat beschikt over eigen devices (BYOD), zoals omschreven bij de kandidaat omschrijving.
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als projectleider informatiebeheer bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 3 jaar. Referentie vereist
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Sr. Adviseur informatiebeheer met het voorbereiden en begeleiden van migratietrajecten bij minimaal 2 overheidsorganisaties, waarvan 1 minimaal bij een 100.000+ gemeente in de afgelopen 3 jaar. Referentie vereist
  • Opleiding Op CV aantoonbaar een afgeronde WO-opleiding (master).

De Wensen

  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring met archiveren en archiefwet- en regelgeving bij een overheidsinstelling in de afgelopen 7 jaar.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Verificatie van inhoud aangeboden profiel.Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.Competenties voor deze uitvraag.In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.Klik en samenstelling binnen het team.
  • Werkervaring Op CV aantoonbare ervaring met het opstellen van requirements voor systemen voor informatiebeheer bij minimaal 2 overheidsorganisaties in de afgelopen 5 jaar.
  • Werkervaring Op CV aantoonbare ervaring met het geven van advies over en begeleiden van aanbestedingsprojecten bij minimaal 2 overheidsorganisaties in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per werkgever/opdracht)
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring met het vertalen van de NEN 2082/ISO 16175, NEN 23081 (TMLO) en het in praktijk inrichten, koppelen en toetsen van informatie-/archiefsystemen conform de landelijke eisen in de afgelopen 7 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten