Gemeente Amstelveen
max €84 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
06 oktober 2025
31 januari 2026
Opdrachtomschrijving
De specialist documenten werkt zowel in de front- als backoffice.
Taken frontoffice:
Taken Backoffice:
De opdracht loopt van oktober tot 1 februari 2026. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Competenties
Als Consulent documentenbalie beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
De gesprekken vinden plaats op donderdag 2 oktober tussen 14:00 en 16:00 uur. De gesprekken vinden online plaats via Teams. Een half uur zal dit per gesprek zijn.
Minder dan 36 uur is NIET bespreekbaar. Werkdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend. Vrijdagmiddag is burgerzaken gesloten. Dit zijn vaste dagen en tijden en is niet onderhandelbaar.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox