gemeente Schiedam

Skilled servicedeskmedewerker

gemeente Schiedam

De opdracht­omschrijving

In verband met het aanstaande vertrek van medewerkers op de ICT servicedesk zijn wij met spoed op zoek naar kandidaten daarvoor.  
 

  • ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO, niveau 4.
  • Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling.
  • Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht;
  • Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk;
  • Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);
  • Analytisch, probleemoplossend vermogen, klantgericht, eigen initiatief tonen, teamspeler.
  • Goede sociale vaardigheden.
  • Goed kennis kunnen overdragen op anderen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.

De Eisen

  • Een ICT-beroepsopleiding, minimaal MBO niveau 4
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.

De Wensen

  • Duurzaamheid: In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet
  • Minimaal drie jaar ervaring als Skilled ICT-servicedeskmedewerker, bij voorkeur binnen een overheidsinstelling
  • Kennis van- en aantoonbare ervaring in ICT gebruikersondersteuning in een Microsoftomgeving, met IOS en VMWare, waarbij je ook het beheer van de hardware hebt verricht Dit wordt duidleijk toegelicht in het cv
  • Ervaring in het gebruik van een incidentmanagementsysteem, zoals Topdesk Indien anders dan Topdesk graag duidelijk toelichten welk systeem
  • Kennis van, en ervaring in werken volgens het Incident Managementproces (bijv. volgens ITIL);
  • De kandidaat is per direct beschikbaar
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - analytisch - probleemoplossend vermogen - klantgericht - eigen initiatief tonen - teamspeler - goede sociale vaardigheden - goed kennis kunnen overdragen op anderen. - goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox