ICT Rijk van Nijmegen

Skilled Servicedesk Medewerker

ICT Rijk van Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-02-2023, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 29-02-2023 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde ICT- opleiding op minimaal mbo4- niveau;
  • Aantoonbaar actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory;
  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar recente (sinds 2021) ervaring bij een IT Skilled Servicedesk;
  • Kennis van en ervaring met het registreren van incidenten in Topdesk;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk;
  • In verband met incidenten is het belangrijk dat je woont in Nijmegen of omgeving, je moet binnen 45 minuten in Nijmegen (locatie Nieuwe Dukenburgseweg) kunnen zijn;
  • In bezit van rijbewijs B.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met Office 2016 in de afgelopen 1,5 jaar;

De Wensen

  • Aantoonbaar gecertificeerd kennis van Office 2016;
  • Aantoonbaar werkervaring binnen een IT Skilled Servicedesk; =/ > 2 jaar is 10%, =/> 3 jaar is 20%, > 4 jaar is 35%;
  • Aantoonbaar ervaring kennisbank Topdesk.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten