Gemeente Roosendaal

Service medewerker

Gemeente Roosendaal

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 24 uur per week

  • Buitendienst
  • 15 december 2025

  • 14 juni 2026

De opdracht­omschrijving

Jouw nieuwe opdracht
In jouw functie als servicemedewerker combineer je jouw kennis met een klantvriendelijke houding. Collega's en bezoekers voelen zich bij je op hun gemak en jij bent bereid ze graag op weg te helpen. Binnen het team ga jij zelfstandig te werk en houd je van aanpakken. Jij ziet werk liggen en gaat hier direct mee aan de slag. Kun je het werk niet zelf uitvoeren, weet je direct de collega's te vinden om je te ondersteunen. Met jou als belangrijke schakel zorg je in teamverband ervoor dat je collega's hun werk soepel kunnen uitvoeren en bezoekers een prettige ervaring hebben bij het ondersteunen van hun hulpvraag. Als servicemedewerker ben jij het gezicht van het team Facilitaire Zaken. Je helpt collega’s en bezoekers met de dagelijkse gang van zaken in en om het gemeentehuis (en mogelijk op onze externe locaties). In jouw rol ben je samen met je collega’s van het team medeverantwoordelijk voor onze facilitaire vraagstukken.

Jouw taken
Je voert diverse facilitaire vraagstukken uit en schakelt met collega’s of externe partijen als dat nodig is. Daarnaast zorg je samen met je collega’s onder andere voor het afhandelen van de meldingen in ons Facilitair administratiesysteem, bestellingen en verwerking. Een greep uit je werkzaamheden

-Uitgifte en inname pasjes, IT apparatuur.

-Ondersteunen bij kleinere facilitaire onderhoudsklussen in en rondom de gemeentelijke gebouwen.

-Storingen opsporen en direct verhelpen. Heb je hiervoor hulp nodig, schakel je direct met interne of externe partijen.

-Afhandelen van meldingen in Zaaksysteem, en taken in Microsoft Office (o.a. Word, Excel, PowerPoint)

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 werkniveau en HBO denkniveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 1 tot 3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • Het maximum tarief is all- in (incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten). Tevens gaan wij ervan uit dat de kandidaat zelf beschikt over devices of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier.
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) Analytisch vermogen Communicatief vaardig Klantgericht Samenwerken Stressbestendig Zelfstandig

De Wensen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox