Gemeente Bunnik

Senior vergunningverlener omgevingswet

Gemeente Bunnik

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Jouw taken bestaan primair uit het behandelen en begeleiden van omgevingsverzoeken en -aanvragen en vooroverleggen onder de oude en nieuwe wetgeving. dit doe je zowel zelfstandig als binnen het team. Jij bent zowel inhoudelijk, als procesmatig van A-tot-Z verantwoordelijk voor de tijdige en goede afhandeling van deze verzoeken. Je voert hierover gesprekken met de verzoekers en gaat hiervoor ook op locatie om zo het beste beeld te krijgen. Je bent klantgericht en werkt en denkt vanuit mogelijkheden en oplossingen (“Ja, mits….”  in plaats van “Nee, tenzij….”). Je bewaakt de termijnen en zorgt voor een duidelijke en kwalitatief goede afhandeling van de verzoeken/aanvragen.  Tevens begeleid je nieuwe medewerkers in het team, help je ze met jouw kennis en kunde. Dit doe je samen met de coördinator.

Competenties

  • Je bent klant-, resultaat- en kwaliteitsgericht;
  • Je bent accuraat;
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig, zowel mondeling, als schriftelijk;
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en past dit ook toe;
  • Je denkt en werkt in oplossingen en/of mogelijkheden;
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar je bent daarnaast ook een netwerker, zowel binnen de organisatie als daarbuiten, ofwel je bent in staat verbindingen te leggen;
  • Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief en werkt graag samen;
  • Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd;
  • Je bent integer en bereid een integriteitsverklaring te ondertekenen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, dagen in afstemming met opdrachtgever
Is hybride werken mogelijk:  ja

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als vergunningverlener Omgevingsvergunningen binnen een gemeente;
  • Aantoonbaar in het bezit van een ABW1 diploma;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 dag per week op kantoor in Bunnik. Overige uren flexibel inzetbaar.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met Mozard als systeem voor beheersing vergunningenproces (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbaar in het bezit van een ABW2 diploma;
  • Uurtarief maximaal €90,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werk verkeer en fee Flextender.
  • Aantoonbare werkervaring als vergunningverlener/casemanager omgevingsvergunningen bij een kleine gemeente (minder dan 25.000 inwoners) 1 jaar aantoonbare werkervaring (10 pt) 2 jaar aantoonbare werkervaring (20 pt) 3 jaar aantoonbare werkervaring (30 pt) 4 jaar aantoonbare werkervaring (40 pt) Minder dan 1 jaar of geen aantoonbare werkervaring (0 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
09 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox