Gemeente Hilversum
max €115 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
01 juli 2025
31 december 2025
Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.
De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.
Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.
Opdracht
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke Vastgoedmanager. Wij zijn op zoek iemand die zelfstandig en proactief opereert. In deze dynamische functie ga je de gemeentelijk vastgoed beheren en exploiteren. Als vastgoedmanager ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel huurders als collega’s.
Samen met de technisch beheerder ben je ook verantwoordelijk voor het planmatig onderhoud én het klachtenonderhoud.
Je maakt onderdeel uit van een accountteam die de eigenaarsrol vervult.
Specifieke taken en verantwoordelijkheden
1. Bewaken van de lopende huurovereenkomsten.
2. Overleg met huurders en gebruikers.
3. Indexeren/ actualiseren huurovereenkomsten.
4. Het initiëren van huur- en verhuur- en koop- en verkoopactiviteiten.
5. Opmaken huur-, erfpacht en koopovereenkomsten.
6. Overleg met accountteam over onderhoud en administratie.
7. Bewaken procedures.
8. Controle op kosten en baten. Servicekostenafrekening. Doorbelastingen.
9. Schrijven van raadsvoorstellen
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox