Samenwerking De Liemers

Senior Systeembeheerder

Samenwerking De Liemers

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De 3 Liemerse gemeenten, Westervoort, Duiven en Zevenaar, hebben samen de juridische entiteit Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking de Liemers opgericht. Binnen deze Samenwerking zijn een aantal kerntaken ondergebracht. Eén daarvan is het Regionaal ICT en Inkoop Dienstencentrum (RID).

De RID is hét facilitair ICT en Inkoopbedrijf van de aangesloten gemeenten en biedt een compleet portfolio van ICT- en inkoopdiensten aan, zowel op beleids-, beheers- als projectniveau.

Voor deze opdracht is RID op zoek naar tijdelijke extra ondersteuning van een Senior Systeembeheerder.


Verantwoordelijkheden

In de rol van Senior systeembeheerder ICT ben je samen met het team verantwoordelijk voor de automatisering. Je neemt de systeembeheer vraagstukken van de organisatie in behandeling en draagt actief bij aan de ontwikkeling van het automatiseringsbeleid. Je bent in staat om de principes van de overheidsarchitectuur toe te passen in de dagelijkse praktijk en geeft input bij ontwikkelingen binnen de organisatie. Je draagt zorg voor systeemverbeteringen en richt deze in Je bent het aanspreekpunt systeembeheer voor collega’s en leveranciers. Bovendien draag je bij aan het verbeteren van de informatiebeveiliging.

De taken van de Senior systeembeheerder ICT bestaan met name uit:

  • Je beheert onze ICT-omgeving en voert regie op dat wat bij externe partners is belegd.
  • Je voert periodiek operationele beheer- en monitoringstaken uit op de ICT-omgeving.
  • Je lost 3de-lijnsmeldingen op vanuit ons Topdesk-systeem.
  • Je signaleert complexe knelpunten en problemen en zoekt naar passende oplossingen.
  • Je maakt software packages, distribueert deze (Citrix Applayering/Intune) en onderhoudt ze.
  • Je voert wijzigingen door op onze ICT-landschap, Microsoft platform en/of serverpark.
  • Je pakt regie over de aan jouw toegewezen ICT-dienst(en) en/of aandachtgebieden.
  • Je verdiept je in nieuwe ICT-ontwikkelingen en geeft hier advies over.
  • Je neemt actief deel aan projectgroepen en werkoverleggen.
  • Je draait mee in beschikbaarheidsdiensten.


availability
De kandidaat is inzetbaar per 1 september 2023 tot 1 maart 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel verlengd worden met 2x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan betekenen dat de startdatum moet worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De kandidaat is minimaal 2 dagen per week op locatie aanwezig, waarbij de dagen in goed overleg worden bepaald.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar per 1 september 2023 tot 1 maart 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel verlengd worden met 2x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan betekenen dat de startdatum moet worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De kandidaat is minimaal 2 dagen per week op locatie aanwezig, waarbij de dagen in goed overleg worden bepaald.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. Eisen aan kennis en ervaring: • Je hebt HBO werk- en denkniveau in de richting ICT. • Ruime kennis en ervaring met technisch beheer van Microsoft 365 en Intune. • Ruime kennis en ervaring met technisch beheer van Citrix Virtual apps en desktops. • Ruime kennis en ervaring met technisch beheer van Ivanti producten. • Kennis en ervaring met het beheren van Microsoft Windows servers. • Je bent resultaat- en samenwerkingsgericht ingesteld. • Je beschikt over analytisch en probleemoplossend vermogen. • Je communiceert gemakkelijk, zowel schriftelijk als mondeling met je directe collega’s en de klantorganisatie. . Je bent een initiatiefnemer, toont eigenaarschap en bent trots op je werk. Deze kennis en ervaring blijkt uit je CV.

De Wensen

  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met het beheer van gemeentelijke applicaties zoals Centric en Gouw. Dit moet blijken uit het ingediende cv en/of aanvullende motivatie. Ja scoort 5 punten Nee scoort 0 punten
  • Externe dient een heldere motivatie in voor uitvoering van deze opdracht. Wij vinden het belangrijk om te horen waarom deze opdracht de kandidaat aanspreekt en wat deze kan bijdragen aan het team. Wat zijn de belangrijke eigenschappen van kandidaat die deze opdracht tot een succes zullen maken. - Externe beschrijft de motivatie helder en volledig. Hierbij komt de persoonlijke drive en motivatie van de kandidaat voor deze specifieke opdracht duidelijk tot uiting en deze sluit aan bij de opdrachtbeschrijving en wensen van de opdrachtgever. (5 punten) - Externe beschrijft de motivatie deels helder en volledig en sluit aan bij de opdrachtbeschrijving en wensen van de opdrachtgever. (3 punten) - Motivatie is onvolledig en onduidelijk en sluit niet aan bij de opdrachtbeschrijving en wenen van de opdrachtgever (0 punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox