Provincie Utrecht
max €120 per uur
Utrecht
24 uur per week
15 september 2022
31 december 2023
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Het domein Mobiliteit werkt aan een mobiliteitsnetwerk dat mensen en goederen snel op hun bestemming brengt, en met smart mobility bijdraagt aan duurzame welvaart, veiligheid en welzijn. Een goede bereikbaarheid per fiets, openbaar vervoer en auto in een gezonde omgeving maakt Utrecht tot een aantrekkelijkere vestigingsplaats, versterkt de economie en bevordert een duurzame leefomgeving.
Binnen Mobiliteit spelen urgente vraagstukken zoals een schaalsprong voor het openbaar vervoer en het fietsgebruik, knooppuntontwikkeling, de aanleg van snelfietsroutes, verduurzaming van ons logistieke en mobiliteitssysteem (waaronder elektrificatie van het openbaar vervoer), maar ook aanleg en onderhoud van wegen, bruggen en tunnels. Er spelen ingrijpende ontwikkelingen en het gaat om grote sommen geld. Wij zoeken een stevige projectleider die ons helpt hier uitvoering aan te geven.
Wat ga je doen?
Als projectleider ga je specifiek werken aan het studieproject naar de snelheidsverlaging van de N230 en de aanleg van een divergerende diamantaansluiting op de aansluiting N230-A2. Een interessant project dat aandacht heeft vanuit de omgeving, vooral vanwege de gewenste snelheidsverlaging van 100 naar 80 km/u. En dat vernieuwend is doordat een divergerende diamantaansluiting (bestaat nog niet als permanente kruispuntinrichting in Nederland) de beste oplossing blijkt voor de aansluiting van de N230 op de A2. Gezien de ligging van dit project vraagt dit ook op ambtelijk en bestuurlijk niveau het betrekken van Rijkswaterstaat en gemeenten. Je stuurt een projectteam aan. In de studiefase is de opdracht om nut en noodzaak te actualiseren, de aansluiting met alle aandachtspunten goed uit te werken en de uitwerkingen te ontwerpen in een VO en kostenraming. Dit moet leiden tot een concreet Statenvoorstel.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox