Rijksvastgoedbedrijf
geen max tarief
Zuid-Holland
8 uur per week
01 juli 2023
31 december 2023
De kandidaat levert een bijdrage aan het primaire proces met een afgebakend werkgebied en levert ondersteunende (deel)producten en diensten.
Er wordt verwacht dat de kandidaat o.a. de volgende werkzaamheden uit kan voeren:
Ondersteunen van projectleiders en projectmanagers bij verschillende dossiers en projecten op het gebied van verkoop van Rijksvastgoed;
Het opstellen van documenten voor de verkoop van vastgoed, zoals koopovereenkomsten, en het controleren van leveringsaktes;
Het voeren van correspondentie met onder andere de notaris;
Het uitzetten van onderzoeken voor de verkoop, zoals bodemonderzoeken en asbestonderzoeken;
Compleet maken van verkoop en Biedboek informatie;
Zorgen voor een volledige projectadministratie (zoals het aanmaken van brieven, het vastleggen en koppelen van diverse documenten in het digitaal dossier).
Meest essentiële competenties
Voor deze opdracht zijn dit de meest essentiële competenties:
Analyseren
Klantgerichtheid
Omgevingsbewustzijn
Plannen en organiseren
Resultaatgerichtheid
Samenwerken
Zelfontwikkeling
Voor het volledige FGR-profiel zie http://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/functiegebouw.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox