gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Senior inkoper en contractmanager

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

  • max €100 per uur

  • Friesland

  • 20 uur per week

  • Inkoop
  • 01 juli 2023

  • 31 januari 2025

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Voor de werkzaamheden t.a.v. Inkoop Sociaal Domein en specifiek voor het project ‘Inkoop WMO/Participatie’ zoeken wij een Senior Inkoper Sociaal Domein. Deze medewerker valt hiërarchisch onder de teamleider van het team Sociaal Domein Bedrijfsvoering en vormt hierbinnen een sub-team met een collega inkoper en contractmanager.

De senior bepaalt, samen met de relevante stakeholders, de inkoopdoelen en de benodigde inkoopstrategie binnen het Sociaal Domein. Tevens geeft de senior vorm en inhoud aan het proces van contractmanagement, contractbeheer en leveranciersmanagement/ relatiemanagement. Daarnaast is hij/ zij verantwoordelijk voor de uitvoering van de relevante aanbestedingen binnen het domein. 

Belangrijke ontwikkelingen

In 2022 is door de gemeenteraden een inkoopstrategie vastgesteld. Vanwege voortschrijdend inzicht bestuderen we op dit moment opnieuw deze strategie. Kennis van lump sum financiering is een pré. Daarnaast werken wij aan een nieuwe inkoopprocedure Wmo en Participatiewet. Meedenken en meewerken aan dit project is een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden.

Tot slot doen wij een stevig beroep op de senioriteit van de medewerker. Van de senior wordt gevraagd zijn/haar kennis en ervaring binnen onze organisatie in te zetten voor de uitvoer van beheersmaatregelen binnen het domein. Deze maatregelen richten zich primair op kwaliteitsverbetering en hebben een sterke kostencomponent in zich.

Verantwoordelijkheden

Wij vragen inzet op de volgende terreinen:

  • het begeleiden van inkoopprocedures en aanbestedingen;
  • intern en extern aanspreekpunt zijn voor (complexe) vragen aangaande ICM;
  • initiëren van de inkoopoverleggen;
  • algemeen relatie- en contractmanagement.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente en relevante ervaring als inkoper en contractmanager binnen het sociaal domein in een gemeentelijke organisatie.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring van inkoop op basis van Lumpsum.
  • De kandidaat is In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft een afgeronde HBO diploma.

De Wensen

  • De mate waarin de genoten opleiding(en) aansluit(en) bij het gevraagde functieprofiel.
  • De mate waarin de werkervaring van de kandidaat aansluit bij de opdracht.
  • De mate waarin de motivatie van de kandidaat aansluit bij de opdracht.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox