Gemeente Apeldoorn

Senior handhavingsjurist bouw- en woningtoezicht/vakgroepleider

Gemeente Apeldoorn

  • max € 115 per uur

  • Gelderland

  • 36 uur per week

  • Juridisch
  • 08 juli 2024

  • 07 juli 2025

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring. De vernoemde eis dient te blijken uit het ingediende cv.
  • 3. De kandidaat heeft een afgeronde WO/masteropleiding rechtsgeleerdheid, bij voorkeur afgestudeerd op bestuursrecht. De vernoemde eis dient te blijken uit het ingediende cv.
  • 4. De kandidaat werkt grotendeels op het Stadhuis in Apeldoorn.
  • 5. De kandidaat dient binnen 2 weken na aanvang van werkzaamheden een VOG P te overleggen, uitgaand van Algemeen Screeningsprofiel Informatie Functieaspecten 11, 12 en 13. De VOG P mag niet ouder zijn dan zes maanden.
  • 1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 8 juli 2024 tot en met 7 juli 2025 voor een periode van twaalf (12) maanden voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met drie (3) x zes (6) maanden . De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • 1. De kandidaat heeft drie of meer jaren relevante werkervaring bij een overheidsinstantie en/of gemeente. Beoordeling: - De kandidaat beschikt over minder dan drie jaren relevante werkervaring (0 punten); - De kandidaat beschikt over drie of meer jaren relevante werkervaring bij een overheidsinstantie (3 punten); - De kandidaat beschikt over drie of meer jaren relevante werkervaring bij een grotere gemeente (5 punten).
  • 4. De kandidaat heeft ervaring met zaaksystemen zoals Djuma of vergelijkbaar. Beoordeling: - De kandidaat heeft geen ervaring met zaaksystemen (0 punten); - De kandidaat heeft ervaring met zaaksystemen vergelijkbaar met Djuma (3 punten); - De kandidaat heeft ervaring met het zaaksysteem Djuma (5 punten).
  • 5. De kandidaat heeft ervaring met Centric Leefomgeving (CLO). Beoordeling: - De kandidaat heeft geen ervaring met CLO (0 punten); - De kandidaat heeft ervaring met CLO (5 punten).
  • 2. De kandidaat heeft gedegen kennis van het vakgebied. Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. Beoordeling: - Onvoldoende (1 punt); - Matig (2 punten); - Voldoende (3 punten); - Ruim voldoende (4 punten); - Goed (5 punten).
  • 3. De kandidaat voldoet aan de functie-eisen die zijn gesteld in het functieprofiel. Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. Beoordeling: - Onvoldoende (1 punt); - Matig (2 punten); - Voldoende (3 punten); - Ruim voldoende (4 punten); - Goed (5 punten).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten