Waterschap Drents Overijsselse Delta

Senior financieel medewerker

Waterschap Drents Overijsselse Delta

De opdracht­omschrijving

Over de opdracht
In deze functie maak jij het mede mogelijk dat de financiële data van het waterschap juist en actueel zijn. Je verricht diverse inhoudelijke werkzaamheden binnen de financiële administratie. Daarnaast verzorg je samen met de functioneel beheerder/coördinator van de Financiële Administratie het functioneel beheer van het financiële systeem All Solutions.

•    Inhoudelijke werkzaamheden: je verwerkt en levert informatie aan voor de totstandkoming van de begroting, bestuursrapportages en de jaarrekening (P&C cyclus). Je voert interne controles uit op juistheid, volledigheid en tijdigheid. Ook specifieke werkzaamheden zoals de IB47 aangifte, IV3 rapportage, EMU-rapportage, beheren balansposten, afsluiten periodes, en het uitvoeren van diverse financiële controles behoren tot jouw takenpakket. De verdere inhoudelijke werkzaamheden worden uiteraard verder met jou besproken.
•    Functioneel beheer: dit houdt in dat je zorg draagt voor de inrichting en beheer van het financieel systeem, (mogelijke) problemen analyseert en initiatieven onderneemt om (verwachte) knelpunten op te lossen. Tevens adviseer en ondersteun je op het vlak van bedrijfsprocesontwikkelingen, ben je sparringpartner voor proceseigenaren en adviseer je over functionaliteitsverbetering en een betere en meer efficiënte benutting van de mogelijkheden die AllSolutions ons waterschap biedt.

Welke competenties zijn belangrijk?
-    Accuraat werken;
-    Communicatief vaardig;
-    Samenwerken;
-    Overtuigingskracht.

Over de opdrachtgever
Werken bij Waterschap Drents Overijsselse Delta is werken binnen een organisatie die wonen, werken en natuur verbindt met water. Wij zijn een ambitieuze organisatie en willen de zorg voor veilig, schoon en voldoende water van de hoogste kwaliteit bieden. Ons werkgebied is divers en boeiend en strekt zich uit van Assen tot Deventer. Wij werken met ruim 650 medewerkers in een dynamische werkomgeving aan maatschappelijk relevante opgaven. De afdeling Financiën Inkoop en Recht houdt het waterschap financieel, juridisch en qua inkoop en contractmanagement op orde.

Ruimt om de sollicitatiegesprekken te voeren zijn gepland op maandagmiddag 30 juni en dinsdagmiddag 1 juli.


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring in een financiële functie
  • Accuraat werken
  • Communicatief vaardig
  • Samenwerken
  • Overtuigingskracht
  • Je hebt afgeronde HBO-opleiding op het gebied van bedrijfsadministratie/financiën
  • Je blinkt uit in brede kennis van (financiële) processen en de vertaling daarvan naar AllSolutions
  • Je bent digitaal vaardig en maakt je ICT-applicaties snel eigen
  • Je hebt kennis en ervaring m.b.t. de inrichting van financiële softwarepakketten, financiële administraties en met het stroomlijnen van en inrichten van werkprocessen

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox