gemeente Wijdemeren

Senior administratief medewerker

gemeente Wijdemeren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!  

Opdracht
Gemeente Wijdemeren is op zoek naar een ervaren senior administratief medewerker voor 32-36 uur per week.

Werkzaamheden:
- Afhandelen van facturen;
- Je controleert en verwerkt gegevens en verwerkt correctie-memorialen in het financiële systeem Key2Financiën;
-Je verzorg de aansluitingen van de verschillende sub-administraties;
- Je begeleidt collega’s (budgethouders) in het gebruik van de financiële software;
- Je bent een financieel administratieve vraagbaak binnen de organisatie;
- Je signaleert knelpunten en komt met verbetervoorstellen;
- Je draag zorg voor het opmaken en indienen van de IV3, de BTW/BCF-aangiften en de VPB-aangifte;
- Je hebt een actieve rol bij het jaarwerk en de andere P&C-producten.

Competenties
Naast de ruime kennis en ervaring die je meeneemt vinden wij het volgende ook belangrijk.
Je bent: flexibel, stressbestendig, creatief en collegiaal

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

 

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën;
  • Een maximum uurtarief van € 105,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij de lokale overheid (gemeente, gemeenschappelijke regelingen of provincie);

De Wensen

  • Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Aantoonbare kennis van- en werkervaring met BBV (benoem dit duidelijk in het CV);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als senior administratief medewerker bij de lokale overheid(gemeente, gemeenschappelijke regeling of provincie;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
23 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox