gemeente Leidschendam-Voorburg
geen max tarief
Zuid-Holland
16 uur per week
09 augustus 2021
09 februari 2022
Werken bij Leidschendam-Voorburg
Dat betekent, werken voor een sociale en ondernemende gemeente met ongeveer 75.000 inwoners. We werken aan de gezamenlijke ambitie om de best mogelijke dienstverlening te bieden aan de inwoners, bedrijven en instellingen.
Wij werken informatiegestuurd en zijn toekomstgericht. We stimuleren klantgerichtheid en het nemen van eigen initiatief bij onze medewerkers. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Dit alles doen we onder het motto: Vertrouwen, Verbinden en Verantwoordelijkheid. Het medewerkersonderzoek 2019-2020 wees uit dat medewerkers het vertrouwen van hun werkgever waarderen en dat het hen zelfstandiger en flexibeler maakt. Deze positieve waardering leverde het keurmerk “Beste werkgever” op.
WIJZ
De afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ) bestaat totaal uit 150 FTE in verschillende, veelal multidisciplinaire teams. Elk team wordt aangestuurd door een coachend teamleider. Naast de uitvoering van de dienstverlening van het gehele sociaal domein binnen Leidschendam-Voorburg, voert de afdeling de dienstverlening op het terrein van werk en inkomen voor de gemeente Wassenaar en Voorschoten. Uitgangspunt hierbij is klantgericht- en bedrijfsmatig werken. Begrippen als eigen verantwoordelijkheid, creativiteit en flexibiliteit zijn verbonden aan de wijze waarop onze medewerkers hun taken uitvoeren. Momenteel is de afdeling bezig om een aantal vernieuwingen in de dienstverlening te realiseren.
Opdracht1. Beheren van de beveiligingsprocedures en -maatregelen in het kader van Suwinet, zodanig dat de beveiliging van Suwinet overeenkomstig wettelijke eisen verder wordt geïmplementeerd;
2. Bevorderen van en adviseren over de beveiliging van Suwinet en toezien dat de maatregelen worden nageleefd;
3. Uitvoering geven aan het verbeterplan naar aanleiding van de IT-audit Ensia door het opstellen van een rapportage met betrekking tot de voortgang van de verbeteracties;
4. Opvragen, controleren en analyseren van rapportages opgesteld door BKWI over het gebruik van Suwinet door de gemeente;
5. Opstellen en uitvoeren van een actieplan naar aanleiding van de bevindingen over het gebruik van Suwinet;
6. Toezicht houden op en verbeteren van het aanvraagproces voor de toegang tot Suwinet;
7. Voorbereiden op en deelname aan Ensia, namens de afdeling, in afstemming met de ENSIA-coördinator van de gemeente;
8. Uitvoeren van risicoanalyses met betrekking tot informatiebeveiliging Suwinet binnen de afdeling;
9. Onderhouden van interne en externe contacten op het terrein van informatiebeveiliging Suwinet;
10. Deelnemen aan de afhandeling van beveiligingsincidenten in samenwerking met de CISO van de gemeente;
11. Informeren van de medewerkers van de afdeling over veilig werken met (bijzondere) persoonsgegevens.
Competenties
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox