Gemeente Nijmegen

Secretaris Commissie Beeldkwaliteit

Gemeente Nijmegen

  • max €115 per uur

  • Gelderland

  • 28 uur per week

  • Juridisch
  • 01 november 2023

  • 31 oktober 2024

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Nijmegen hecht waarde aan het zijn van een aantrekkelijke en mooie stad om in te wonen, te werken en te leven. De commissie Beeldkwaliteit levert hier samen met initiatiefnemers en ontwerpers een belangrijke bijdrage aan. Zij werken aan zorgvuldige inpassing van de ruimtelijke ontwikkelingen in de stad en adviseren hierover het college.
In Nijmegen worden Ruimtelijke Kwaliteitsteams (RKT’s) ingezet voor de kwaliteitsborging van grote complexe ontwikkellocaties (zoals Winkelsteeg, Waalfront, Waalsprong en de Spoorzone). Deze teams bestaan uit deskundige leden op het gebied van architectuur, stedenbouw, landschap en cultuurhistorie, die efficiënt en onafhankelijk kunnen adviseren over complexe ontwerpopgaven. 

Je werkt voor het programma Stedelijke Ontwikkeling in het ruimtelijk domein van de gemeente. De ambities voor het ruimtelijk domein zijn:

  • In verbinding met de omgeving, ruimte geven aan de samenleving en externe partners, regels en procedures op een passende wijze toepassen;
  • Samenhang in het ruimtelijk beleid, opgave gestuurd, gericht op resultaten buiten;
  • Een efficiënte organisatie, doen wat we moeten doen, flexibel, slim en kostenbewust.


Verantwoordelijkheden

  • Verslaglegging(agendering), vergaderingen Ruimtelijk Kwaliteitsteams, waaronder het aanmaken van dossiers, notuleren, opmaken en verwerken van adviezen in WRS;
  • Ondersteuning bij het faciliteren van excursies en bijeenkomsten;
  • Het bijhouden van cijfers en statistieken;
  • Het begeleiden van de subcommissie Cultuurhistorie en ruimtelijke kwaliteitsteams.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-11-2023, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-10-2024 voor gemiddeld 24- 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 6 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde bachelor;
  • Aantoonbaar recente en meerjarige ervaring in het werken bij een overheidsorganisatie;
  • Aantoonbaar recente ervaring in het werken met multidisciplinaire teams;
  • Aantoonbaar op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied;
  • Aantoonbaar recente en meerjarige ervaring met schriftelijke verslaglegging.

De Wensen

  • Aantoonbaar kennis van het vakjargon binnen de bouw;
  • Relevante afgeronde opleiding (bouwkunde, stedenbouw, architectuur, oid);
  • Meerjarige ervaring in secretarisrol/ ondersteunen en/of begeleiden van commissies waarin (externe) deskundigen zitting hebben. < 2 jaar is 10%, 3 jaar is 20%, > 4 jaar is 40%.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox