RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Regisseur intake

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie!  De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de  professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Team
De functie van regisseur Intake valt binnen Team Intake. 

Opdracht
Als regisseur intake ben je verantwoordelijk voor de integrale beoordeling van het recht op een uitkering; je beoordeelt op basis van recht en doelmatigheid de uitkering. Je beoordeelt de aanvraag op basis van de Participatiewet en aanverwante regelgeving nauwkeurig, je vraagt zo nodig door en indien aan de orde verwijs je de klant door naar een voorliggende (inkomens)voorziening. Hiernaast kun je klanten ook doorverwijzen naar andere vormen van hulpverlening en/of ondersteuning, zoals bijvoorbeeld een wijkteam, maar ook schulddienstverlening. Voor iedere klant die uiteindelijk een aanvraag indient, stel je een diagnose op, zodat gepaste klantbegeleiding (naar werk of activering) in gang kan worden gezet. Indien het noodzakelijk is werk je nauw samen met een handhaver om het recht op bijstand goed te kunnen beoordelen. Indien een klant snel aan het werk kan, schakel je een recruiter van het WSP in die je hierbij kan ondersteunen.  Naast het contact met de klanten, heb je ook contact met vertegenwoordigers van de klanten. Vermeld hier een opdracht omschrijving

Competenties

  • Samenwerken
  • Netwerken
  • Initiatief
  • Klantgericht
  • Resultaatgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet en IOAW;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Aantoonbaar beschikbaar in de gevraagde periode (geen vakantie)
  • Uurtarief maximaal €70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet en IOAW;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken;
  • Aantoonbare werkervaring met Competensys;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox