RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Regisseur en adviseur facilitair

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Als adviseur facilitair maak je deel uit van de unit FIF (Financien, Informatiemanagement & Facilitair). Het team bestaat naast jou uit een groep enthousiaste collega’s die professioneel samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. De adviseur facilitair werkt op het snijvlak tussen de primaire processen en bedrijfsvoering.

Wij zien jou als Facilitaire regievoerder.  Jij bent iemand die de wensen van onze medewerkers en management kan vertalen. Ook zet je het om in actie en zet je alles in beweging. We werken vanuit een Front- en Backoffice organisatie. In de kantooromgeving van de RSD KRH werken medewerkers van de organisatie en externe huurders. Je bent mede het visitekaartje van de organisatie. Een klantgerichte houding is dan ook essentieel.

De RSD heeft de processen rond inkoop, aanbesteding en contractbeheer organisatie- breed ingevoerd. Jij hebt een voortrekkersrol als regisseur en adviseur facilitair. Ervaring met inkoop en contract management is derhalve gewenst naast dat je een facilitair hart hebt. Een nieuwe uitdaging ligt op het gebied van cybersecurity. Onder regie van de team coördinator IM ben je mede verantwoordelijk voor de (verdere) uitwerking en implementatie van het (cyber)securitybeleid. Affiniteit met ICT en automatisering is daarom een vereiste.

Regisseur facilitair, huisvesting en cybersecurity

  • Je adviseert en ondersteunt het management en de interne organisatie vakinhoudelijk over facilitaire onderwerpen.
  • Je implementeert en onderhoudt het (cyber)securitybeleid.
  • Je bent de verbindende schakel tussen bedrijfsvoering, facilitaire projecten en management vraagstukken.

Inkoop, aanbesteding en contractbeheer

  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en het beheer van de facilitaire contracten;
  • Je hebt een regisserende rol op het proces bij inkoop, aanbesteding en het contractbeheer;
  • Je bent namens de RSD de centrale contactpersoon met de verbonden partij, Stichting Inkoopbureau Midden Nederland (IBMN).

Competenties
Samenwerken | Netwerken | Initiatief | Klantgericht | Resultaatgericht | Betrokken | Enthousiast 

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een aantoonbaar geschreven motivatie in het cv door de kandidaat zelf;
  • Uurtarief maximaal € 100,00 excl. BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
  • Kandidaat is minimaal 12 tot 16 uur per week beschikbaar;
  • Aantoonbare werkervaring als adviseur Facilitair;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van facilitair management;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als regisseur facilitair of regisseur inkoop;
  • Aantoonbaar beschikbaar per 17 juni 2024;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van ICT/IT processen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox