Gemeente Midden-Groningen

Recruiter inhuurdesk

Gemeente Midden-Groningen

De opdracht­omschrijving

 

De gemeente Midden-Groningen zoekt ter ondersteuning van de inhuur van professionals een recruiter.

Wat doe je als Recruiter?

·         Je vult tijdelijke opdrachten in op allerlei vakgebieden binnen de gemeente via GroningenHuurtin (DAS);

·         Je beheert de inhuurdesk van de gemeente Midden-Groningen en begeleidt het gehele inhuurproces van A tot Z;

·         Je bent expert op het gebied van werving & selectie, inhuurpersoneel en de (aanbestedings-) wet- en regelgeving die daarbij komt kijken;

·         Je treedt op als adviseur naar de organisatie: in samenwerking met de HR-adviseur adviseer en ondersteun jij de afdelingsmanagers om de juiste talenten op de juiste plek te krijgen.



Hoe doe je dat?

·         Als recruiter bepaal je samen met de manager/teamleider, de vacaturetekst en de weg die jullie inzetten om de juiste kandidaat te vinden en te binden;

·         Jij bent in control als het gaat om de werving van nieuwe collega’s en managed het proces;

·         Je zoekt (met behulp van de inhuurdesk of andere benodigde tools) naar het beste talent, zorgt dat er gesprekken worden georganiseerd en maakt ze enthousiast over werken voor de gemeente Midden-Groningen;

·         Je beoordeeld CV’s en nodigt kandidaten uit;

·         Je bent bekend met de inzet van social media bij werving en selectie.

Kandidaatomschrijving

·         Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau en minimaal 1 jaar recente werkervaring (bij voorkeur meer) als recruiter op een inhuurdesk (dynamisch aankoopsysteem);

·         Je hebt interesse in en affiniteit met een bestuurlijke omgeving maar denkt ook graag commercieel;

·         Je bent bedreven in beoordelen van kandidaten en je kunt goed luisteren;

·         Je weet hoe je verschillende doelgroepen moet benaderen en bereiken met als resultaat hen te enthousiasmeren voor een opdracht bij de gemeente.

Interviewplanning

De interviews met de top-3 kandidaten zullen worden afgenomen via Microsoft Teams. De interviews zullen direct na sluitingsdatum van inschrijving worden gepland.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring als recruiter op een Dynamisch aankoopsysteem
  • Op CV aantoonbaar minimaal MBO-4 opleiding

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Tijdens het interview dat georganiseerd wordt met Microsoft Teams zal worden getoetst of de ervaring als recruiter met het werken met een DAS voldoende wordt aangetoond.
  • Op CV aantoonbaar: recente ervaring met de organisatie en stakeholders van de gemeente Midden-Groningen
  • Op CV aantoonbaar: meer dan 2 jaar ervaring met de specifieke dynamisch aankoopsysteem-software (als recruiter) zoals op Groningenhuurtin.nl wordt gebruikt
  • Op CV aantoonbaar: meer dan 2 jaar ervaring als recruiter (inhuur) met een dynamisch aankoopsysteem
  • Op CV aantoonbaar: ruime kennis van de Aanbestedingswet 2012 en de nieuwe richtijnen van 2016 m.b.t. inhuur (dynamisch aankoopsysteem)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox