Gemeente Oldebroek

Recordmanager/ Archiefspecialist

Gemeente Oldebroek

De opdracht­omschrijving

Oldebroek zoekt een senior Recordmanager/archiefspecialist
Voor het team Dienstverlening zoeken wij op projectbasis een enthousiaste en ervaren Recordmanager/archiefspecialist die tijdelijk ons team komt versterken. Je hebt een heldere visie over (digitaal) archiveren, de toekomst van DIV/informatiebeheer en je kan het team hierin meenemen en voorbereiden.

Wat ga je doen?
Als ervaren Recordmanager/archiefspecialist ben je je bewust van het veranderende werkveld. Je gaat je namelijk bezighouden met de ontwikkeling van Documentaire Informatie Voorziening (DIV), als onderdeel van team Dienstverlening en de toekomstige uitdagingen op dat gebied, zoals de verdergaande digitalisering. Met jouw ervaring en visie laat jij zien waar we naar toe kunnen groeien en lever jij jouw bijdrage daarin. Je helpt ons bij het inrichten van het informatie- en archiefbeheer, zowel fysiek als digitaal. Denk daar bij aan het (gezamenlijk) opzetten van het kwaliteitssysteem.

Waar kom je in terecht?
De gemeente Oldebroek is volop in beweging. Onze 23.000 inwoners in zes dorpskernen vormen een betrokken gemeenschap met een grote diversiteit. Ze zijn actief in verenigingsleven en maatschappelijke organisaties. En daar zijn wij trots op!
De gemeente Oldebroek is ambitieus! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dat doen wij vanuit onze kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam.

Het team
Het team Dienstverlening bestaat uit ongeveer 40 medewerkers en ondersteunt de organisatie op de terreinen secretarieel, informatiebeheer, sporthalbeheer, facilitaire zaken, klantcontacten, burgerzaken en informatiebeveiliging.
 

De Eisen

  • Kandidaat heeft 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar een soortgelijke functie bij een gemeente.
  • Kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding, gericht op informatiebeheer

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek: • Visionair • Integer • Verantwoordelijk • Verbindend
  • Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd
  • De kandidaat heeft aantoonbare, actuele ervaring met het werken met een kwaliteitssysteem. Dit dient duidelijk op het cv apart beschreven te zijn.
  • Kandidaat heeft 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar een soortgelijke functie bij een gemeente.
  • De gesprekken vinden plaats op donderdag 11 juni tussen 9.00 en 12.00, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden. In verband met de Corona-maatregelen zal het gesprek hoogstwaarschijnlijk via Skype plaatsvinden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox