Gemeente Oldebroek

Recordmanager/ Archiefspecialist

Gemeente Oldebroek

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar een soortgelijke functie bij een gemeente.
  • Kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding, gericht op informatiebeheer

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek: • Visionair • Integer • Verantwoordelijk • Verbindend
  • Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd
  • De kandidaat heeft aantoonbare, actuele ervaring met het werken met een kwaliteitssysteem. Dit dient duidelijk op het cv apart beschreven te zijn.
  • Kandidaat heeft 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar een soortgelijke functie bij een gemeente.
  • De gesprekken vinden plaats op donderdag 11 juni tussen 9.00 en 12.00, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden. In verband met de Corona-maatregelen zal het gesprek hoogstwaarschijnlijk via Skype plaatsvinden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten