Omgevingsdienst NHN
max €90 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
11 juli 2024
11 december 2024
Organisatie
Bij de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN) werken circa 250 bevlogen en ervaren collega’s aan de opstelling van adviezen en de uitvoering van milieutaken van zestien gemeenten in Noord-Holland-Noord. Daarnaast is de provincie Noord-Holland onze opdrachtgever. We houden ons bezig met bodemkwaliteit, klimaat, natuur, milieu, duurzaamheid, energietransitie, lucht, afval, asbest externe veiligheid, zwemwater, wegen en vaarwegen.
Het vakgebied milieu, klimaat en natuur is volop in beweging en in de actualiteit. Werken bij de OD NHN staat dan ook garant voor uitdaging en dynamiek. En dat in een open en informele werksfeer waarin van elkaar leren voorop staat: samen gaan we voor het beste resultaat. Dat maakt dat onze medewerkers de collegialiteit bij de OD NHN als zeer hoog waarderen.
OD NHN omarmt Het Nieuwe Werken (HNW) waarbij je de ruimte krijgt de taken naar eigen inzicht uit te voeren, en deels ook op een andere plek te werken. Flexibel en zelfstandig. Op die manier kun je werk en privé goed in balans brengen. Onze werkzaamheden omvatten uiteenlopende terreinen (milieu, duurzaamheid en natuur), en dat zorgt voor talloze mogelijkheden om je bij ons te ontplooien.
Wij zijn gevestigd in een modern en goed bereikbaar kantoor, vlakbij het station, uitvalswegen en het centrum van Hoorn.
Opdrachtomschrijving:
De OD NHN voert archiefbeheer uit op het taakarchief wat zij onder zich heeft van de zestien gemeenten en provincie Noord-Holland . Zij heeft daarbij te maken met 3 archiefdiensten en 2 selectielijsten (de VNG en de Provisa). Dit archiefbeheer wordt uitgevoerd in het VTH-/zaaksysteem Open Wave gekoppeld aan het document management systeem Alfresco. Binnen dat document management systeem (hierna: DMS) wordt ook archiefbeheer uitgevoerd voor bedrijfsvoering. Dit archief valt onder de VNG selectielijst.
Omdat dit archiefbeheer vrij complex is, is de OD NHN op zoek naar een recordmanager met een goed analytisch denkvermogen om de diverse stromen goed uit elkaar te kunnen houden.
Daarnaast worden de personeelsdossiers bijgehouden in AFAS en gearchiveerd. Hierop moeten nog vernietigingen uitgevoerd worden.
Het takenpakket zal bestaan uit;
Competenties
- Collegiaal en samenwerkend;
- Onderzoekend, initiatiefrijk;
- Onafhankelijk, analytisch, focus op het grote geheel;
- Flexibel;
- Planmatig;
- Resultaat- en oplossingsgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 18 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 17 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox