Gemeente Huizen

Projectsecretaris openbare werken

Gemeente Huizen

De opdracht­omschrijving

Opdrachtgever
Huizen, een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.  

Opdracht
Als projectsecretaris van een groot project in de openbare ruimte (wijk renovatie) werk je nauw samen met de projectleider(s). Je ontzorgt hen op administratief vlak, je hebt bij voorkeur affiniteit met een ambtelijke organisatie, je kunt goed communiceren in woord en schrift, je bent een duizendpoot die zelf graag mee-, en nadenkt. Je takenpakker zal onder andere bestaan uit:

  • Je ondersteunt de projectorganisatie binnen het fysiek domein in allerlei mogelijke facetten.
  • Je levert een belangrijke en actieve bijdrage aan het inrichten en opbouwen van de projectorganisatie- en administratie.
  • Je verzorgt het agendabeheer van de projectleider(s) en bereidt in- en externe bijeenkomsten inhoudelijk voor in de vorm van het opstellen van agenda’s, verslaglegging/notuleren, opstellen van notities, waaronder van bouwteamvergaderingen en bewonersbijeenkomsten.
  • Je verzorgt de projectadministratie en -archivering.
  • Je draagt bij aan inwonerscommunicatie, informatie op de website en het verwerken van informatie uit participatie momenten.
  • Tenslotte lever je een bijdrage aan voortgangsrapportages, notuleer je in voorkomende gevallen, formuleer je actiepunten en bewaak je deze.
  • Hierbij werk je samen met collega’s bedrijfsvoeringondersteuning, projectleiders, adviseurs en de leiding. 

 Competenties

  • Je bent analytisch sterk en weer snel verbetermogelijkheden te signaleren;
  • Je bent in staat om mensen in beweging te krijgen om de kwaliteitsnormen van onze processen na te leven;
  • Je bent een teamplayer en werkt graag samen met mensen uit verschillende werkvelden binnen het fysieke domein.

Functieschaal
Deze functie is indicatief ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

De Eisen

  • Beschikbaar per 1 juli 2025 voor 16 uur per week gedurende de gehele opdracht inclusief verlengingen;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van projectleiding/-management;
  • Minimaal 2 aantoonbare referenties opgenomen in het cv.

De Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van een projectadministratie;
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office waaronder het werken Teams, Word, Excel, PPT;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met inwonerscommunicatie;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
18 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox