Gemeente Berkelland

Projectsecretaris aanpak onbegrepen gedrag

Gemeente Berkelland

De opdracht­omschrijving

Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Opdracht
Ben jij een organisatorisch sterke projectsecretaris die energie krijgt van maatschappelijke impact? Voor een zwangerschapsvervanging zoeken wij iemand die het verschil wil maken in de aanpak van onbegrepen gedrag in onze regio. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Lees dan snel verder!

In de regio Noord- en Oost Gelderland loopt tot 2027 het project ‘Aanpak Onbegrepen Gedrag’. Dit project richt zich op het verbeteren van de respons op E33-meldingen en het ontwikkelen van preventieve en operationele maatregelen. Als projectsecretaris ben jij onderdeel van het kernteam, samen met de projectleider en netwerksecretaris. Je vergroot dagelijks de kwaliteit en impact van het project.

Je taken:

  • Vertalen van kennis uit praktijk en onderzoek naar toepasbare inzichten en factsheets.
  • Ondersteunen bij literatuuronderzoek, dataverzameling en rapportages.
  • Meeschrijven aan het projectplan en bijdragen aan de onderzoeksontwikkeling.
  • Adviseren, signaleren en verbanden leggen binnen het kernteam.
  • Organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten, inclusief verslaglegging.
  • Bewaken van voortgang, agendabeheer en communicatie met stakeholders.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 

Competenties
- Zelfstandig kunnen werken;
- Proactie en klantgerichte benadering;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve, schriftelijke en digitale vaardigheden;
- Je bent in staat om partijen te verbinden; 
- Je bent initiatiefrijk in situaties die je probleemoplossend vermogen aanspreken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

De Eisen

  • 3. Aantoonbare affiniteit met zorg, veiligheid en maatschappelijke vraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • 4. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2026 voor 28 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen;
  • 5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris;
  • 2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

De Wensen

  • 7. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SW, psychologie, Integrale Veiligheidskunde, Bestuurskunde of vergelijkbaar;
  • 8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectsecretaris bij een gemeente;
  • 9. Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving binnen het sociaal domein (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • 10. Aantoonbaar initiatiefrijk in situaties die het probleemoplossend vermogen aanspreken én crisissituaties (Benoem dit duidelijk in het cv aan de hand van minimaal 1 relevant en concreet voorbeeld).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
11 november 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox