Gemeente Tytsjerksteradiel

Projectondersteuner duurzaamheid

Gemeente Tytsjerksteradiel

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor diverse duurzaamheidsprojecten zoeken wij een projectondersteuner die een actieve rol speelt in zowel de ondersteuning als de coördinatie van de projectplanning en -uitvoering. Je draagt bij aan een soepele voortgang van initiatieven op het gebied van duurzaamheid, zoals energietransitie, circulaire economie of klimaatadaptatie.

Je werkt nauw samen met projectleiders en beleidsadviseurs duurzaamheid en levert een belangrijke bijdrage aan het realiseren van duurzame ambities.

Deze functie is ingeschaald in schaal 8 Cao Gemeenten.

Verantwoordelijkheden

Als projectondersteuner ben je proactief, nauwkeurig en communicatief vaardig. Je hebt affiniteit met duurzaamheid en warmtetransitie en je voelt je thuis in een dynamische projectomgeving.

Takenpakket:

  • Ondersteunen bij het opstellen, bijhouden en bewaken van projectplanningen;
  • Coördineren van projectactiviteiten binnen duurzaamheidsprojecten;
  • Signaleren van knelpunten en bewaken van mijlpalen en deadlines;
  • Afstemmen met interne en externe betrokkenen;
  • Verzorgen van administratieve en organisatorische ondersteuning.

     


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 31 december 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De functie is in de organisatie op basis van de Cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 8. De gesprekken vinden plaats op woensdag 25 juni 2025. Wij vragen hier rekening mee te houden.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat heeft een Mbo+-/Hbo opleiding op administratief gebied, eventueel aangevuld met een opleiding Projectmanagement.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring als administratief secretarieel medewerker (of een soortgelijke functie).
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2025 tot en met 31 december 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De functie is in de organisatie op basis van de Cao Gemeenten ingeschaald op functieschaal 8. De gesprekken vinden plaats op woensdag 25 juni 2025. Wij vragen hier rekening mee te houden.

De Wensen

  • De mate van ervaring op gebied van projectondersteuning (blijkt uit cv).
  • De mate van werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (blijkt uit cv).
  • De kandidaat is klantgericht en communicatief vaardig.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 juni 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox