Gemeente Amsterdam

Projectondersteuner

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
Als managementondersteuner ondersteun je het projectteam OVT en programma.

Werkzaamheden

Hoofdverantwoordelijkheden behorende bij functie.

1. Organisatorische en secretariële taken: Agenda- en mailboxbeheer van het projectteam OVT als Programma Zuidasdok bij enkele managers, organiseren van bijeenkomsten, en opstellen van de agenda als notuleren bij vergaderingen (o.a. bij OVT MT, VGO en MPB-Overleg).

2. Informatiebeheer: Verzamelen van informatie zodat managers goed voorbereid zijn.

3. Sparringpartner: Ondersteunen bij het structureren van werk en afspraken.

4. Bewaken van acties en besluiten: Bijhouden van gemaakte afspraken en attenderen op deadlines.

5. Afstemming: Het afstemmen met het secretariaat van aannemer(s) en/of overige leveranciers m.b.t. het plannen van bijeenkomsten en afspraken.

6. Het indien nodig bemensen van de receptie Zuidasdok, bij (geplande) afwezigheid van de receptionist.

7. Het ondersteunen van het facilitair proces Zuidasdok.

8. Ondersteuning bij relatiebeheer en praktische dienstverlening de Homebase

Ondersteunen van het projectteam OVT en programma bij Zuidasdok


Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)

Over Zuidas/Zuidasdok

Zuidas

Bouwen aan een unieke Amsterdamse stadswijk, waar duizenden mensen wonen, werken en recreëren. Dat is ons werk. We doen dat in opdracht van de gemeenteraad van Amsterdam. Zuidas is een internationale toplocatie, op een strategische plek tussen de binnenstad en Schiphol. Het gebied ontwikkelt zich tot een complete stadswijk. Een toplocatie waarin werken, wonen en voorzieningen worden gecombineerd, en met een sterk internationaal karakter. Zuidas kenmerkt zich door een goede bereikbaarheid vanwege de nabijheid van station Amsterdam Zuid, verschillende metrostations, de snelweg A10 Zuid en de nabijheid van Schiphol.

Zuidasdok

Tegelijkertijd met de gebiedsontwikkeling Zuidas wordt een van de belangrijkste infrastructurele projecten van Nederland gerealiseerd: Zuidasdok. Om de bereikbaarheid van Amsterdam en de noordelijke Randstad te bewaken en de leefbaarheid in Zuidas te vergroten, realiseren we met Zuidasdok het volgende:

• Vernieuwen en uitbreiden station Amsterdam Zuid

• Verbreden en deels ondergronds brengen snelweg A10 Zuid

• Herinrichten van de knooppunten De Nieuwe Meer en Amstel

• Herinrichten openbare ruimte stationsgebied

De opdrachtgevers van Zuidasdok zijn het Rijk, de provincie Noord-Holland, Vervoerregio Amsterdam en gemeente Amsterdam. De uitvoerende organisaties voor Zuidasdok zijn Rijkswaterstaat, ProRail en de gemeente Amsterdam, samen vormen zij de programmaorganisatie Zuidasdok.

De Eisen

  • Beschikbaarheid en tarief kandidaat Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview; Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender; Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - Draaideurconstructie Is de aangeboden kandidaat in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam? Let op antwoordmogelijkheden: Nee, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. Ja, kandidaat is in de afgelopen 2 jaar wel in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam. (KO)
  • Eis - Woord en geschrift De aangeboden kandidaat spreekt en schrijft goed Nederlands. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv en kan beoordeeld worden door de opdrachtgever tijdens het interview, indien uitgenodigd.
  • Eis - Kennis De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met MS Office, in het bijzonder Word, Excel, Outlook, Teams Dit dient duidelijk geel gemarkeerd  te blijken uit het cv
  • Eis - Werkervaring (Werkgever van) kandidaat verklaart dat er vanuit de onderneming geen sprake is van belangenverstrengeling met Zuidasdok. Dit dient duidelijk geel gemarkeerd te blijken uit het cv.
  • Eis - Verificatie kennis Verificatie van de kennis van de kandidaat.
  • Eis - Verificatie Ervaring Verificatie van de ervaring van de kandidaat.
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - CV toevoegen U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
  • Eis - Opleiding De aangeboden kandidaat is in het bezit van minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een passende richting zoals Bedrijfskunde, Projectmanagement, Secretarieel of in een vergelijkbare richting. Dit dient duidelijk geel gemarkeerd te blijken uit het cv. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

De Wensen

  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur uitstekende organisatorische en administratieve vaardigheden, met het vermogen om meerdere taken en deadlines te beheren. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft bij een proactieve en zelfstandige werkhouding, met het vermogen om problemen op te lossen en initiatief te nemen in een dynamische projectomgeving. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv en kan beoordeeld worden door de opdrachtgever tijdens het interview, indien uitgenodigd.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en het vermogen om effectief te communiceren met interne en externe stakeholders. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv en kan beoordeeld worden door de opdrachtgever tijdens het interview, indien uitgenodigd.
  • Toelichting Minimum en Maximumtarief Het uurtarief voor deze tender bedraagt minimaal € 55,- en maximaal € 80,- Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Er geldt een maximum uurtarief conform het actuele bezoldigingsmaximum per uur zoals bepaald in de WNT waarbij maximaal 36 uur per week mag worden gefactureerd; EN - De contractwaarde over 12 maanden is maximaal gelijk aan de actuele WNT-norm. Indien het opgegeven tarief buiten de aangegeven range valt, wordt uw offerte terzijde gelegd (knock-out).   De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met infrastructurele projecten of programma’s. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare kennis en ervaring met webbased archiefsystemen (in dit geval SharePoint Online). Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Flexibele inzetbaarheid De aangeboden kandidaat is bij voorkeur flexibel inzetbaar, bv. dagelijks (bij voorkeur van maandag – donderdag) van 9:00 – 14:00 Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Wens - Toevoegen motivatie De aangeboden kandidaat beschrijf tin een korte motivatie (max 1 A4) waarom de kandidaat deze functie graag vervuld, voldoet aan de eisen en wensen en daarom bij uitstek geschikt is voor deze functie. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • Toetsing van de competentie: Plannen
  • Toetsing van de competentie: Vakgerichtheid:
  • Toetsing van de competentie: Klantgerichtheid:
  • Toetsing van de competentie: Initiatief
  • Toetsing van de competentie: Integriteit:
  • Informatie Kandidaat Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen. De gegevens worden onder andere gebruikt voor het uitnodigen van de kandidaat voor een interview en het aanvragen van de VOG indien hij/zij de functie krijgt. Let op! Het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige informatie leidt tot vertraging. Gebruik de volledige naam van de kandidaat zoals deze in het paspoort of op de identiteitskaart staat vermeld.   Middels de tab 'Offerte' dient u de naam van de inschrijving te wijzigen, die bovenin wordt weergegeven. Wijzig deze naar: Naam organisatie + naam kandidaat, zodat duidelijk is welke kandidaat het betreft. Dit kan worden gewijzigd aan de hand van het potlood icoon. Indienen extra inschrijvingen Gemeente Amsterdam stelt u voor deze aanvraag in staat om maximaal 2 kandidaten aan te bieden. Om een extra offerte aan te maken klikt u op het tabblad 'Offerte' en vervolgens rechtsonder op 'Extra offerte'. Attentie: u dient iedere inschrijving apart in te dienen. Indienen doet u door middel van de button 'Indienen'. Ter controle vraagt het systeem om uw wachtwoord. Heeft u hier vragen over dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Mercell. Klik op 'Invullen' en vul aan: Naam kandidaat: Telefoonnummer kandidaat: (privé) e-mailadres van de kandidaat:

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox