Gemeente Oldebroek

Projectmedewerker financiële administratie

Gemeente Oldebroek

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek:

De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
De gemeente Oldebroek heeft samen met de gemeenten Hattem en Heerde per 1 januari 2025 ERPx van Unit4 geïmplementeerd. Na de implementatie van ERPx per 1 januari 2025, zijn we nu bezig met de optimalisatie. Voor de verdere implementatie en ontwikkeling van ERPx binnen onze organisatie (fase 2) zoeken wij tijdelijke ondersteuning om het crediteurenproces projectmatig te optimaliseren. In deze fase wordt het bestaande proces opnieuw beoordeeld en eventueel  opnieuw ingericht. Deze fase richt zich op het verder verbeteren, en verfijnen van de processen binnen het ERPx-systeem, met als doel het verhogen van de operationele efficiëntie en het gebruiksgemak voor alle betrokken gebruikers.

Concreet verwachten we dat jij je bezig houdt met de volgende activiteiten:

  • Analyseren van de huidige werkwijze
  • Signaleren van knelpunten
  • Begeleiden/trainen medewerkers crediteurenadministratie
  • Opstellen werkwijzen

Het resultaat dat we verwachten is een gestroomlijnd, digitaal en efficiënt crediteurenproces met duidelijke verantwoordelijkheden, kortere doorlooptijden en minimale handmatige handelingen. 
De opdrachtnemer is zelf verantwoordelijk voor de uitvoering van deze werkzaamheden en bepaalt de werkwijze en planning. Er is geen sprake van een gezagsverhouding of werkafhankelijkheid. De opdrachtnemer is vrij om de opdrachten ook voor andere opdrachtgevers uit te voeren, mits dit geen conflicten oplevert met de vereisten van de opdracht. Ook zzp-ers zijn welkom in te schrijven.

Competenties

  • Analytisch;
  • Nauwkeurig;
  • Communicatief;
  • Proactief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Financieel Specialist bij een gemeente;
  • 2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van accountancy;
  • 4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met BBV.

De Wensen

  • 6. Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar met ERPx van Unit4;
  • 7. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, coachen en trainen van medewerkers van de Crediteurenadministratie;
  • 5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Financieel Specialist bij een gemeente;
  • 8. Aantoonbare werkervaring met optimaliseren van crediteurenprocessen, dit is toegelicht in het cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
23 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox